SEO Аналітика

Seo аналітика сайту

Аналітика просування сайту – це обов’язковий і важливий етап у будь-якому маркетинговому завданні. Вона виконується постійно в рамках моніторингу успішності виконаних дій і відстеження впливу будь-яких дій. Це все допомагає приймати рішення для подальшого поліпшення стратегії розвитку. Проводити аналітику означає мати доступ до об’єктивних даних. Перевірка сайту на seo оптимізацію це обізнаність власника бізнесу про те, що відбувається з бізнесом в інтернеті.

seo-services-14

Коли проводиться SEO аналітика сайту?

  • icon-world-web

    Під час представлення бізнесу в інтернеті

    Навіть якщо сайт не перебуває в активному просуванні - вивчення аналітики сайту є ключем до розуміння основних процесів, які відбуваються на сайті. Розуміння шляху клієнта допомагає зрозуміти, в якому місці відбуваються конверсії, а де є помилки.

  • icon-new-ideas

    Пошук нових ідей і точок зростання

    Уважне вивчення зміни навіть таких простих показників, як відсоток конверсії, кількість трафіку на сайт і його джерел, показник відмов - може допомогти знайти слабкі місця, нерелевантні сторінки на сайті, а також побачити втрачені можливості, які можуть впливати на отримання прибутку компанії. Адже навіть базовий seo аналіз контенту може виявити дублі, які можуть блокувати показ сайту за запитами.

  • icon-new-team

    При прийомі SEO фахівця в штат або залучення нової команди

    Уважне вивчення зміни навіть таких простих показників, як відсоток конверсії, кількість трафіку на сайт і його джерел, показник відмов - може допомогти знайти слабкі місця, нерелевантні сторінки на сайті, а також побачити втрачені можливості, які можуть впливати на отримання прибутку компанії. Адже навіть базовий seo аналіз контенту може виявити дублі, які можуть блокувати показ сайту за запитами.

Що ви отримаєте?

Звертаючись до наших фахівців, ви отримуєте можливість налаштувати ефективну взаємодію між додатком та іншими продуктами компанії, забезпечити відповідність його функціональності цілям користувачів. А головне, допоможе максимально використовувати потенціал застосунку та залучати більше користувачів.

Які аудити ми проводимо?

На будь-якому етапі просування проєкту ми робимо:

  • Комплексний аналіз конкуренції в ніші

  • Точковий аналіз успішних конкурентів

  • Аналіз посилань

  • Аналіз посилань

  • Аналіз контенту та юзабіліті аналіз

  • SEO аудит

Сео аналітика сайту

Проводиться безоплатно під час прийняття проєкту в роботу, для того щоб визначити нашу стартову точку, перевірити раніше проведені роботи і виявити помилки, які можуть гальмувати досягнення в майбутньому. На підставі звіту ми складаємо як план розвитку проєкту, так і можемо прогнозувати необхідний бюджет на роботи і посилальне посилення. Сео перевірка сторінки також проводиться за необхідності зрозуміти, що відбувається на окремому URL, якщо вона є однією з посадкових.

seo-services-15

Опишіть свій запит
і ми зробимо для Вас
пропозицію

Напишіть мені, щоб бути в ТОП

    • icon-google-partner
    • icon-google-analytics
    • icon-google-ads-color

    Послуги seo аналітика необхідні, щоб розуміти курс розвитку проєкту. Без нього неможливо якісно рухатися далі й уникати помилок. Тому в нашій команді такий фахівець бере участь у роботі над кожним сайтом.

    Відповіді на поширені питання

    Як перевірити SEO фахівця?

    Необхідно провести комплексний аудит і зіставити результати з виконаними завданнями по сайту. Щоб побачити ефективність роботи необхідно проаналізувати дані за допомогою інструментів і метрик. Почати можна з Google Analytics і Google Search Console.

    Як перевірити ефективність SEO просування?

    Необхідно порівняти показники трафіку на сайт, кількість конверсій, кількість показів сайту в пошуковій системі, за ключовими словами, (CTR), показник відмов, середні суми продажів, по можливості порахувати вартість залучення нового клієнта (LTV), а також вартість повернення інвестицій з кожного рекламного каналу (ROAS).

    Як контролювати SEO?

    Насамперед потрібно переконатися, що перед тим як сайт заходить у просування, на сайті встановлено метрики для контролю. Необхідно постійно проводити порівняння за пророблений період, коли проводиться seo, з аналогічним періодом, коли ніяких активних дій не було. Обов’язково проводьте метрики залученості, щоб розуміти, які цільові сторінки робочі та який контент найбільше відповідає запитам цільової аудиторії.

    TOC