В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
Ми на зв'язку!
Підготовка технічного завдання на контент
Тексти, які подобаються Google
Ті ж самі, які читають користувачі сайту. З однією відмінністю – вони мають бути не тільки цікаві та пізнавальні, але і оптимізовані саме під необхідний розділ. Як і будь-яка людина, пошукова система любить корисний та свіжий контент. Це може бути стаття в блог, або опис товару. Текст повинен бути добре структурованим та логічним. Заголовки – відповідати змісту. А найважливіше, контент повинен максимально точно відповідати на питання користувача сайту, заохочувати до читання і поширення.
Правильне написання тексту – це не тільки ідея. Повинно бути чітке тз для копірайтера. Неважливо, вам потрібно зробити художній опис до товару або написати технічний текст.
Базові SEO параметри для тексту
Контент, який сприяє трафіку на сайт – один з базових інструментів SEO просування. Текст повинен бути унікальним, з рівномірним включенням ключових слів. Відсутність спаму та «води» – обов’язкові елементи. Разом з темою потрібно розкрити проблеми потенційного клієнта та зв’язати з рішенням, що пропонує бізнес. Стиль тексту повинен бути розрахований на широку аудиторію, а читання бути комфортним. Обов’язково потрібен заклик до дії – call to action. Написання тексту – це відповідальна задача, і перед тим, як залучити людину до створення контенту, необхідно розробити тестове завдання для копірайтера. Цим також займаємось ми.
Контент, що буде розміщений на сайті повинен відповідати загальній SEO стратегії. Потрібно уникати надмірного опису бізнесу, натомість максимально точно відповідати на інтент користувача. Час читання та перегляду сторінки – це одна з характеристик, що впливає на поведінкові фактори. Уважно потрібно ставитись до актуальності та сезонності контенту, розділяти трендовий та загальний. Тексти, що пишуться для ліцензійних видів діяльності (медицина) – повинні бути з вказуванням авторства та посади. Це важливо для того, щоб відповідати вимогам EEAT від Google.
ТЗ на контент – що це?
Технічне завдання для копірайтера – це документ, в якому описані вимоги до тексту, необхідний об’єм, ключові слова, розділи та заголовки, вимоги до схем, таблиць, креативів. Часто пишеться стиль, в якому повинен бути написаний текст. Створюється після дослідження конкурентів, збору семантичного ядра сайту, затвердження загальної стратегії просування. Задача спеціаліста, що писатиме контент – точно дотримуватись всіх вимог та гармонійно використовувати ключові слова. Написання технічних текстів вимагатиме повного розуміння теми та використання слів ніші. Потрібно спілкуватись зі своєю аудиторією на їх мові.
Як скласти ТЗ для копірайтера?
Дослідити нішу, зробити аналіз конкурентів та їх контенту, зібрати ключові слова, перебрати їх на відповідність до кожної категорії сайту, виділити найбільш прибуткові напрямки, створити документ з вимогами. Цей етап є обов’язковим при SEO-просуванні сайту та виконується на початку робіт, або перед тим, як взяти додатковий розділ в роботу. Завдання для контент-спеціаліста повинно бути універсальним та зрозумілим, містити дедлайн на написання.
Які ТЗ потрібні для текстів?
Ми можемо підготувати завдання на контент:
– ТЗ на ефективні тексти для інтернет-магазину
– ТЗ на лонгріди для блогу
– ТЗ на якісні рев’ю
– ТЗ на картки товарів
– ТЗ для статей в блог
– ТЗ на огляди товарів та послуг
Що таке ТЗ на SEO текст?
Документ з вимогами, який буде зрозумілий будь-якому спеціалісту, що працює з контентом. На початку співпраці ми завжди наголошуємо на тому, що контент може бути створений як з нашої, так і з вашої сторони. Це може бути людина, яка працює в компанії та знає специфіку подачі інформації, так і копірайтер, який професійно пише тексти для декількох проектів, перед цим вивчивши нішу. Ми відправляємо приклад ТЗ для копірайтера та налагоджуємо комунікацію.
Скільки коштує розробка ТЗ копірайтеру?
При просуванні сайту, цей етап вже входить у вартість. Якщо потрібно окремо розробити технічне завдання вартість може включати в себе проведення попереднього аудиту та збір семантичного ядра. В залежності від ніші – вартість розраховується індивідуально.