В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
Ми на зв'язку!
SEO аудит контенту – необхідне дослідження, яке відіграє ключову роль у забезпеченні унікальності контенту сайту. Це критично важливо для успішного просування проєкту в інтернеті. Аудит допомагає визначити, наскільки добре контент відповідає запитам пошукових систем, а також його релевантність та унікальність. Основна мета – переконатися, що коли відвідувач переходить на сайт, він знаходить саме ту інформацію або відповіді, які шукав.
Контент аналіз
Важливий етап у прийнятті проєкту в роботу. Адже він не тільки покращує сприйняття сайту відвідувачами, а й сприяє його вищому ранжуванню в пошукових системах, підвищуючи видимість і привабливість сайту для цільової аудиторії.
Коли необхідно проводити вивчення контенту?
Аналіз контенту вашого сайту необхідний у низці ключових ситуацій, особливо коли метою є розвиток проєкту і його утвердження як лідера у своїй ніші. Ретельний аналіз контенту сторінки сайту допомагає виявити потенційні напрямки для зростання і поліпшення проекту. У процесі такого дослідження проводиться перевірка текстів на наявність спаму, унікальність, відповідність SEO-параметрам, структурованість і відповідність намірам користувачів. Виявляючи недоліки або прогалини в інформації, ми розробляємо технічні завдання для створення нового контенту або розробляємо план контентної стратегії. За необхідності, також робляться кроки з доопрацювання наявної інформації для її поліпшення та оптимізації.
Коли ми рекомендуємо замовити аудит контенту?
Ми рекомендуємо замовляти аудит контенту сайту в певних випадках, особливо для клієнтів, які стикаються з конкретними потребами і завданнями. По-перше, якщо ви займаєтесь просуванням сайту в рамках SEO-кампанії, але незадоволені якістю тематичного посилення вашого сайту, аудит контенту може виявити ключові проблеми і запропонувати ефективні рішення. По-друге, якщо ви самостійно просуваєте свій сайт і прагнете до професійного рівня в цій галузі, аудит контенту допоможе вам зрозуміти, які аспекти вашого поточного контенту потребують поліпшення для досягнення найкращих результатів у SEO. Це критично важливий інструмент для поліпшення якості вашої онлайн-присутності та підвищення ефективності вашого сайту в залученні й утриманні цільової аудиторії.
Що ми робимо під час аудиту?
Перш за все, ми аналізуємо весь контент на сайті у вигляді текстів, фотографій, відео, графічних елементів на наявність:
Об’єму та унікальності
Наявності інтерактиву
Входження ключових слів
Переспаму
Якості
Конверсійності
Що ви отримаєте?
Коли ви замовляєте аудит контенту, ми проводимо ретельну перевірку всіх цільових сторінок вашого сайту за раніше згаданими критеріями. У результаті цієї роботи ви отримаєте кілька документів, включно з технічними завданнями для посилення, доопрацювання і створення нових текстів. Крім того, ми надаємо консультаційні послуги, де обговорюємо всі виявлені проблеми контенту, визначаємо пріоритети, оцінюємо складність і ефективність потенційних виправлень. Це дає вам цінні рекомендації та напрямки для оптимізації вашого контенту, що істотно підвищує шанси вашого сайту на успіх у сфері SEO та покращує його загальну привабливість для цільової аудиторії.
Що таке SEO аналіз контенту?
це комплексне дослідження всіх матеріалів, опублікованих на сайті, з метою оцінки їхньої відповідності загальній тематиці ресурсу і стратегії бізнесу. У рамках такого аналізу особлива увага приділяється вивченню шляхів клієнтів на сайті, починаючи від їхньої першої взаємодії з контентом і закінчуючи моментом конверсії, тобто здійснення покупки товару або замовлення послуги. У процесі аналізу оцінюється весь контент, з яким стикається користувач у процесі ухвалення рішення про купівлю, включно з текстами, зображеннями, відео та будь-якими іншими елементами, які можуть вплинути на сприйняття і дії потенційного клієнта.
За якими факторами оцінюється контент
Ми беремо до уваги його якість, унікальність, відповідність загальній стратегії розвитку і семантичному ядру (за наявності), логічності побудови шляху клієнта і розташуванню на сайті. Важливі чіткість викладу, грамотність, інформативність і привабливість для цільової аудиторії. Наша мета – вивчити наскільки контент відповідає довгостроковим цілям і знайти шляхи розвитку.