В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
Ми на зв'язку!
Оцінка ніші та конкуренції
Дослідження цільового ринку – перша і необхідна умова виходу продукту на ринок в інтернет-просторі, якщо однією з цілей є лідируюча позиція через активне просування проєкту. Для того, щоб вибудувати стратегію розвитку ми проводимо детальний аналіз ніші, шукаємо конкурентів, напрямки для доопрацювання сайту. Це дає можливість виявити потенційні точки зростання.
Що таке ніша в маркетингу?
Це частина ринку споживачів, у якій представлений продукт у вигляді послуги або товару. Також ніша може бути визначена як конкретний сегмент ринку, який має унікальні потреби, характеристики або особливості, цільову аудиторію зі своїми запитами. Виявити їх і задовольнити за допомогою пропонованого продукту – одне із завдань необхідного дослідження, яке входить до попереднього маркетингового аналізу. Ми його проводимо перед тим, як запустити сайт в активне просування в пошуковій системі.
Пошук ніші для сайту
Однією з умов успішного просування сайту є точне визначення тематики сайту, відповідність усього контенту і заявленої інформації їй. Однак якщо сайт уже готовий і на ньому пропонуються різноманітні товари та послуги ми рекомендуємо привести їх усі до єдиної логічної структури. Це дасть можливість пошуковим алгоритмам точно реагувати, коли користувач буде вводити пошуковий запит, який буде одночасно ключовим словом для проєкту. Все це ми робимо в рамках SEO просування, щоб максимально ефективно проводити внутрішню оптимізацію сайту.
Аналіз конкурентів
Також є важливою частиною аналізу ніші, в якій працюватиме проєкт. Детальне вивчення дає нам можливість простежити і виявити тренди, зібрати семантичне ядро, тип контенту кожного бізнесу і загальний підхід до розвитку. Детальне вивчення конкурентів дає змогу краще зрозуміти поточну ситуацію на ринку та визначити стратегію розвитку для вашого проєкту.
Чому важливо визначити свою нішу в бізнесі?
Переваги роботи у своєму сегменті:
Точні ключові запити
Знання своєї цільової аудиторії
Задоволення запитів своїх клієнтів
Виявлення конкурентів
Реалізація найкращих трендів ніші
Створення унікальної стратегії
Як знайти нішу для інтернет-магазину
Знаходження ніші для інтернет-магазину може бути розпочато як до, так і після створення структури сайту і визначення категорій товарів. Важливо розуміти, що вибір ніші є стратегічним рішенням і повинен бути заснований на глибокому аналізі ринку. Першим етапом буде дослідження ринку та аналіз конкурентів. Далі вивчення правил і цільової аудиторії. Також важливим етапом буде визначення унікальної торговельної пропозиції (УТП), яка виділить перевагу бізнесу нашого клієнта. Адже важливо знайти баланс між його інтересами та потребами ринку. Виконана робота дасть можливість стати лідером свого сегмента і зайняти ТОП позиції в пошуковій системі.
Що таке комплексний аналіз ніші?
Це дослідження, яке являє собою більш докладне і всебічне вивчення обраного сегмента на ринку. Він охоплює аналіз усіх учасників, включно з конкурентами, які надають аналогічні продукти або послуги.
Де замовити аналіз конкуренції в ніші?
Наша команда проводить таке дослідження і надає дані замовнику в зручній і зрозумілій формі. Аналіз ніші входить у пакет просування, а також може бути замовлений як окрема послуга.