Юзабіліті аудит сайту
-
-
Як перевірити юзабіліті сайту
Необхідно провести дослідження користувацького досвіду (UX research) з метою знайти проблемні місця, де потенційний клієнт зупиняється на шляху здійснення конверсії або зовсім залишає необхідну сторінку. У цьому разі фахівець перетворюється на клієнта, проходить його шлях, даючи рекомендації щодо поліпшення взаємодії з сайтом. На основі звіту може бути складена повноцінна карта шляху користувача (user journey map) і практична технічна реалізація. Також необхідно перевірити сайт на довіру і якість контенту, який повинен давати впевненість в експертності того, хто пропонує послуги або товар.
-
Юзабіліті аудит інтернет магазину
При просуванні сайту в пошуковій системі і в міру збільшення трафіку на сайт, логічним буде очікування збільшення кількості покупок на сайті. Однак трапляється і так, що цей показник дуже повільно зростає, що викликає занепокоєння у власника сайту і бізнесу в цілому. Щоб це вчасно помітити, необхідно стежити за внутрішніми показниками роботи сайту - час, проведений на сайті, загальний показник відмов, покинуті кошики або заповнені, але не відправлені заявки. Усе це свідчить про те, що сайт не зміг утримати потенційного клієнта. Якщо виникла така проблема, необхідно проводити повний аудит і переглядати товарну політику в разі інтернет-магазину.

-
Коли необхідне тестування юзабіліті сайту
Коли дії зовнішнього просування не призводять до бажаних цілей у вигляді здійснюваних конверсій. Обов'язковий такий аудит і перед початком активного просування.
Що ми аналізуємо?
-
Технічні параметри сайту (швидкість, верстка, посилання, помилки тощо)
-
Логічність структури сайту
-
Дизайн
-
Контент
-
Відповідність сайту призначеним для користувача нормам і стандартам
-
Роботу функціональних елементів
-
Відволікаючі елементи
-
Воронку продажів
Чому необхідно замовити юзабіліті аудит сайту
Проведення цього дослідження запобіжить втраті клієнта і допоможе уникнути дорогих втрат у майбутньому. Такий звіт є обов’язковим на початку просування, а також проводиться періодично, щоб виявити будь-які помилки до того, як про це будуть скаржитися відвідувачі.
На відміну від сео-аудиту, юзабіліті аудит дає змогу більш ефективно конвертувати отриманий трафік у клієнтів.

Що ми робимо під час юзабіліті аудиту?
- Аналіз контенту на сайті
- Швидкість завантаження сторінок
- Вивчення user journey map
- Розуміння проблеми користувачів
- Звіт і рекомендації
Аналіз контенту на сайті
Розуміння того, що бачить клієнт, відвідуючи сайт, і чи може він прийняти рішення на основі побаченої інформації.

Швидкість завантаження сторінок
Входить до технічного аудиту, проте цей пункт прямо впливає на поведінку користувачів.
Вивчення user journey map
Зіставлення всіх дій, які повинен зробити клієнт для досягнення своїх цілей. Виконується за допомогою вивчення теплових карт, веб-візора, загальної вибудуваної воронки продажів.
Розуміння проблеми користувачів
Це стосується як тих запитів, з якими клієнт приходить на сайт, так і бар’єрами, з якими він може зіткнутися під час спроб розв’язати своє питання на сайті.
Звіт і рекомендації
Усі виявлені проблеми щодо структури сайту, дизайну, функціоналу та контенту описуються в документі разом із можливими варіантами рішень.
Аналіз контенту на сайті
Аналіз контенту на сайті
Розуміння того, що бачить клієнт, відвідуючи сайт, і чи може він прийняти рішення на основі побаченої інформації.
Швидкість завантаження сторінок
Швидкість завантаження сторінок
Входить до технічного аудиту, проте цей пункт прямо впливає на поведінку користувачів.
Вивчення user journey map
Вивчення user journey map
Зіставлення всіх дій, які повинен зробити клієнт для досягнення своїх цілей. Виконується за допомогою вивчення теплових карт, веб-візора, загальної вибудуваної воронки продажів.
Розуміння проблеми користувачів
Розуміння проблеми користувачів
Це стосується як тих запитів, з якими клієнт приходить на сайт, так і бар’єрами, з якими він може зіткнутися під час спроб розв’язати своє питання на сайті.
Звіт і рекомендації
Звіт і рекомендації
Усі виявлені проблеми щодо структури сайту, дизайну, функціоналу та контенту описуються в документі разом із можливими варіантами рішень.
Юзабіліті аудит сайту – ціна
Під час проведення аудиту ми вивчаємо всю доступну інформацію, а також можемо запросити доступи до інструментів аналітики, щоб виявити закономірності та проблеми.
Ux аудит |
Базовий аудит + рекомендації |
Вартість |
Полный аудит + тз + прототип |
Вартість |
---|---|---|---|---|
Сайт визитівка (до 10-20 сторінок) | до 3 днів | $99 | до 10 днів | $199 |
Сайт компанії | до 7 днів | $149 | до 14 днів | $399 |
Інтернет-каталог | до 10 днів | $299 | до 25 днів | $599 |
Інтернет-магазин (більше 300-500 сторінок) | до 14 днів | $399 | до 30 днів | $899 |
*при замовленні просування сайту вартість UX аудиту з прототипами буде нижчою за розрахункову
Під час проведення аудиту ми вивчаємо всю доступну інформацію, а також можемо запросити доступи до інструментів аналітики, щоб виявити закономірності та проблеми.
Опишіть свій запит
і ми зробимо для Вас
пропозицію
Напишіть мені, щоб бути в ТОП
Відповіді на поширені питання
Що таке юзабіліті аудит сайту і навіщо він потрібен?
Це обов’язковий процес аналізу зручності користування сайтом. Під час аудиту ми вивчаємо, наскільки легко користувачам взаємодіяти з сайтом, знаходити необхідну інформацію та виконувати бажані дії, такі як покупка товару або подання заявки на послуги.
Що клієнт отримує після юзабіліті аудиту?
Готовий документ із виявленими помилками та рекомендаціями щодо їх усунення. Також список необхідних поліпшень, які необхідно впровадити. За необхідності технічне завдання для фахівців, зокрема для розробника.
Які елементи сайту перевіряються під час юзабіліті аудиту?
Аудит починається з перевірки того, наскільки легко користувачам орієнтуватися на сайті. Чи зрозумілі категорії та меню, чи легко переходити між розділами сайту, і чи швидко користувачі можуть знаходити інформацію, яка їх цікавить. Це допомагає забезпечити, що відвідувачі сайту розуміють навігацію сайту та можуть легко оформити замовлення чи замовити послугу. В перевірку також включається технічна перевірка стану сайту, його швидкості, якість та унікальність контенту.
Які типові проблеми юзабіліті можуть бути виявлені?
Може бути знайдено етапи, на яких користувачі не розуміють, як їм діяти далі на шляху клієнта. Це може включати в себе наявність непрацюючих сторінок, форм чи кнопок. Також, поширеною проблемою є відсутність контактних даних, інструкцій та пояснень до точок взаємодії з сайтом.