В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
Ми на зв'язку!
Припустимо, ви вже маєте сайт для свого бізнесу, але помітили, що він не приносить очікуваних результатів. Трафік низький, конверсія низька, а позиції в пошуковій видачі залишають бажати кращого. Що робити в такій ситуації?
Як досвідчений фахівець з SEO, я прекрасно розумію, що успішне просування сайту в більшості випадків вимагає внесення певних змін і удосконалень. Найчастіше, коли я беру на себе SEO-просування нового проєкту, першим кроком стає всебічний аудит сайту на предмет можливих недоліків і проблемних зон. Якщо вони виявлені, тоді необхідна доробка сайту по задачам, які впливають на успішність просування.
Доопрацювання сайту
Коли необхідно?
Доопрацювання сайту необхідне у випадках, коли існуючий веб-ресурс не дає можливості ефективно просувати бізнес та залучати клієнтів через канали інтернет-маркетингу.
Як проводимо?
Спочатку я аналізую поточний сайт, проводжу вивчення ніші і тільки після цього створюю технічне завдання для необхідних доопрацювань сайту.
Для кого?
Послугу доопрацювання сайту ми надаємо насамперед клієнтам, з якими співпрацюємо в сфері SEO та інтернет-реклами.
Залежно від виявлених проблем у роботу може входити:
Доопрацювання структури та навігації сайту з додаванням відсутніх сторінок і розділів. Проводиться аудит поточної структури сайту і виявляються прогалини – відсутні важливі сторінки, розділи, некоректні посилання тощо. Команда SEO-фахівців доповнює сайт необхідними сторінками та покращує навігацію, забезпечуючи зручність переходу між розділами для користувачів.
Впровадження нових функціональних блоків і елементів. На сайт додаються потрібні функціональні елементи відповідно до цілей проекту – форми зворотнього зв’язку, калькулятори, інтерактивні блоки і т.п. Це збагачує користувацький досвід та підвищує шанси на конверсію відвідувачів.
Оптимізація текстового контенту і метатегів. Аналіз і корекція всього текстового наповнення сайту – заголовків, текстів, метатегів title, description тощо. Контент приводиться у відповідність із сучасними вимогами SEO та краще оптимізується під пошукові запити цільової аудиторії.
Усунення технічних помилок і прискорення завантаження сторінок. Виявлення та виправлення проблем з продуктивністю сайту – дублікатів контенту, неробочих посилань, вад в коді, повільної швидкості завантаження та інших чинників, що знижують якість сайту.
Оновлення дизайну і опрацювання юзабіліті. Редизайн застарілого візуального оформлення сайту, покращення юзабіліті (зручності використання) відповідно до сучасних веб-стандартів. Дизайн стає привабливішим для користувачів та оптимізованим під різні пристрої.
Відповіді на поширені питання
- Коли вигідніше виконати доопрацювання існуючого сайту, а коли краще зробити повну переробку?
При прийнятті проекту в роботу для нас найважливіший ресурс – це час. Ми об’єктивно підходимо до переліку помилок та необхідних допрацювань на сайті та вирішуємо, який шлях обрати. Якщо правки можуть зайняти більше часу та коштів, ніж створення нового сайту, який відразу буде відповідати вимогам – обираємо варіант на перезбірку сайту. Якщо ж, час дозволяє рівномірно розподілити задачі по пріоритету та вписати це в загальне просування – звичайно тоді, йдемо цим шляхом.
- Чи можна доопрацювати сайт на іншій CMS, відмінній від поточної?
Так, при необхідності ми можемо виконувати переніс сайту на іншу систему управління контентом (CMS). При цьому може бути допрацьована структура і збережений основний концепт дизайну. Це необхідно, коли наявний зовнішній вигляд повністю відповідає принципам юзабіліті. В цьому випадку ми разом з клієнтом вирішуємо доцільність та вартість такої роботи.
- Чи можна зробити сайт багатомовним?
Звичайно, це одна з типових вимог при доопрацюванні сайтів, особливо для компаній, які працюють на міжнародному ринку або обслуговують клієнтів різних національностей. Проте в будь якому випадку, необхідно дивитись базовий функціонал сайту для таких змін.