Написати мені

В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
Ми на зв'язку!

Швидкий та ефективний інструмент просування

Уявіть, що ваш бізнес – це магазин, розташований на жвавій міській вулиці. Просування сайту в SEO означає роботу над тим, щоб люди краще знаходили ваш магазин, йшли за адресою і ставали постійними покупцями. Але для початку потрібно ж залучити перших клієнтів. Де їх знайти швидко? Це питання, яке я часто чую в перші місяці просування сайту. Особливо актуально це, коли сайт тільки створений або відкритий бізнес. Тут на допомогу приходить контекстна реклама – це ваші промоутери, які активно розповідають перехожим про ваші товари та послуги. Тільки роблять вони це дуже точково – підходять виключно до тих, хто вже шукає щось схоже на ваш асортимент. Звісно, як спеціаліст інтернет-маркетингу, я працюю і з контекстною рекламою, особливо на початку робіт. Адже вона є одним із способів залучення цільової аудиторії на сайт у пошуковій системі, незалежно від часу його створення.

Чому контекстна реклама ефективна?

Які завдання вирішуємо за допомогою контекстної реклами?

Клієнтів завжди цікавить, чим контекстна реклама відрізняється від SEO і які переваги вона дає? Перш за все, важливо розуміти, що для її налаштування ми використовуємо ключові слова, як і в органічному просуванні. Однак, на відміну від SEO, головна перевага контексту в тому, що можна запускати в рекламу сайт відразу після його створення, не чекаючи росту органічного трафіку. З іншого ж боку, необхідно враховувати вартість кожного кліка і ретельно стежити за бюджетом. В цілому, для клієнтів я рекомендую цей вид просування як точковий метод для збільшення продажів і заявок. Щоб вона була співзвучна з загальною стратегією роботи і виходу компанії в лідери ніші, я працюю разом із спеціалістом по Google Ads і ми створюємо план підсилення.

Контекстна реклама – це потужний інструмент бізнесу

  1. Моментальне залучення трафіку. На відміну від SEO-просування, контекстна реклама дозволяє вашому сайту миттєво з’являтися в пошуковій видачі. Користувачі побачать ваше оголошення одразу після запуску кампанії і її схвалення. Однак важливо пам’ятати, що за кожного відвідувача, залученого таким способом, доведеться платити.
  2. Збільшення продажів і заявок. Контекстна реклама орієнтується на користувачів, готових зробити покупку або залишити заявку. Це допомагає конвертувати трафік у реальні продажі та замовлення. Також важливо і те, що місце показу такої реклами – перший екран пошукової видачі. Це підходить для термінових послуг, де необхідно терміново викликати майстра або проконсультуватися.
  3. Просування нових продуктів. Якщо у вас з’явився новий продукт або послуга, контекстна реклама швидко залучає перших клієнтів, забезпечуючи якнайшвидший запуск на ринок. Таким чином, ви можете зрозуміти загальну тенденцію попиту, перевірити зручність свого сайту на реальних користувачах і отримати перших клієнтів.
  4. Підвищення впізнаваності бренду. Завдяки повторному показу оголошень ваша компанія залишається в полі зору потенційних клієнтів. Вони завжди можуть повернутися до вас і зробити замовлення, як тільки у них знову виникне така потреба.

Як довго потрібно чекати перших результатів від контекстної реклами?

Як правило, перші результати помітні вже протягом перших днів після запуску кампанії. Однак слід враховувати і сезонність, а також загальні тенденції актуальності товару або послуги. Пам’ятайте, що реклама буде доступна, як тільки вона пройде модерацію, а на це також потрібен час – від кількох годин до пари днів. Тому, якщо є необхідність запустити рекламу до певного дня або події, будь ласка, подбайте про це заздалегідь.

Наскільки важлива підготовка сайту перед початком рекламної кампанії?

Критично важлива, адже ефективна контекстна реклама приводить користувачів на сайт, де повинна бути чітка структура та актуальна інформація. Тільки уявіть, скільки може бути втрачених замовлень, якщо швидкість завантаження сайту занадто повільна або не працює кнопка до дії? Напевно ви самі не будете чекати, поки сайт перезавантажиться і стане доступним. Тому користувач повинен знайти всю необхідну інформацію і відправити свою заявку без зайвих зусиль. Щоб не допустити такої ситуації, я і спеціаліст з налаштування контекстної реклами проводимо аудит сайту до запуску кампанії.

Чи можна буде коригувати рекламну кампанію після її запуску?

Так, ви завжди зможете вносити зміни. Змінювати бюджет, коригувати цільову аудиторію або редагувати тексти оголошень. Ми гнучко підходимо до управління рекламою, щоб досягти необхідного результату.