Написати мені

В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
Ми на зв'язку!

Налаштування WEB-аналітики

Щоденна робота над проектом в інтернет-маркетингу неможлива без реальних цифр та вимірюваних результатів. Тому для мене і моєї команди налаштування веб-аналітики є ключовим елементом для розуміння ефективності вашого сайту та його взаємодії з аудиторією. Це не просто про збір даних — дані аналітики дають повну картину поведінки ваших відвідувачів. Вивчаючи їхні шляхи, інтереси, проблемні місця, виможете систематично покращувати функціонал, дизайн і корисність сайту. А як результат – підвищити дохід свого бізнесу.

Як починається процес налаштування?

Спершу, при прийнятті проекту в роботу з SEO я підключаю сайт до відповідних платформ. Далі обираємо найбільш необхідні метрики, які будемо відслідковувати в залежності від цілей вашого сайту та бізнесу. Це можуть бути цілі залучення, як-от час на сайті, кількість переглянутих сторінок, або більш конкретні цілі, такі як продажі, реєстрації або завантаження.

Як використовувати результати WEB-аналітики?

Результати веб-аналітики дають величезну кількість корисної інформації про поведінку відвідувачів на вашому сайті. Наприклад, за допомогою веб-аналітики ви можете побачити, з якого джерела (контекстна реклама, органічний пошук, реферальні посилання і т.д.) надходить найбільше трафіку на сайт. Тож маєте змогу сфокусуватися на найефективніших каналах залучення відвідувачів. Також ви бачите, які саме сторінки сайту користувачі відвідують найчастіше, а на яких довго не затримуються. Це допомагає зрозуміти, який контент є найпопулярнішим і корисним для аудиторії, а який потребує доопрацювання.  Дані про шляхи переходів показують, як відвідувачі рухаються по сайту до здійснення цільової дії (покупки, заявки і т.д.). Побачивши “вузькі місця”, де багато хто відмовляється від конверсії, потрібно йти далі та оптимізувати ці сторінки.

Чи можна дивитись дані в реальному часі?

Так, звісно. Це є однієї з основних функцій – відстежувати дані про відвідувачів режимі реального часу.

Чи можна побачити найбільш цінні сторінки на сайті для відвідувачів?

Так. Це досить корисний функціонал, який слід вивчати. Адже саме так можна зрозуміти інтереси та вподобання аудиторії, з яким контентом вона взаємодія, а це відразу генерує нові ідеї. Це також дасть змогу керувати шляхом клієнта та бачити, на якому етапі виникають труднощі у взаємодії з сайтом.

Чи можна дізнатись про вартість залучення одного клієнта?

Так, звісно. Маючи бюджет на рекламу, суми та кількості проданих товарів чи послуг, можна визначити вартість залучення клієнта (CAC) для оцінки рентабельності інвестицій (ROI) або конкретного каналу ROAS.