Написати мені
Що таке E-commerce SEO?

Seo просування інтернет-магазину (E-commerce SEO) – це дієвий інструмент залучення нових клієнтів на ваш сайт і збільшення прибутку компанії.

Важливо! SEO це довгострокове інвестування. І як результат, ви не платите за кожного відвідувача, який приходить на ваш сайт. Люди знаходять вас самі!
Це постійна робота як з вашим сайтом, так і відстеження сайтів конкурентів, щоб завжди залишатися лідером своєї ніші.

  • То що ж таке SEO?

    SEO це довгострокове інвестування. І як результат, ви не платите за кожного відвідувача, який приходить на ваш сайт. Люди знаходять вас самі!

    Це постійна робота як з вашим сайтом, так і відстеження сайтів конкурентів, щоб завжди залишатися лідером своєї ніші.

  • Як зрозуміти що SEO працює?

    Є спеціальні метрики і KPI, які ми встановлюємо як індикатори динаміки наших робіт. Ми переводимо цілі та результати в цифри. Неважливо, чи хочемо ми залучити нових клієнтів, раніше не знайомих з брендом, збільшити цільовий трафік або зайняти ТОП позицію в Гугл. Все це наш клієнт отримує, займаючись SEO.
  • Скільки коштує просування інтернет магазину на місяць?

    Вартість розкрутки інтернет-магазину від 540 уе. Ціна залежить від масштабів інтернет-магазину, кількості ключів, що просуваються, конкуренції, бажаних результатів і термінів досягнення мети.

    Пошукове просування інтернет магазину - наш досвід
  • Комплексне просування інтернет-магазину

    Це завжди спільна робота нашої команди і представника клієнта. На початку співпраці ми визначаємо за якими метриками ми будемо відстежувати наші результати, а також підключаємо всі необхідні інструменти на сайт. За підсумками кожного місяця роботи, клієнт отримує зрозумілі звіти про виконану роботу.

    Щомісяця ми складаємо план, визначаємо необхідність посилення ключових слів відповідно до сезонності, трендів і моніторингу конкурентів.

    Наша команда ставить досяжні завдання, а також разом з клієнтом завжди визначаємо чи є сенс зараз досягати ту чи іншу мету. Основна цінність нашого планування та спілкування - це раціональне та ефективне використання ресурсів для постійного зростання проєкту.
  • Ефективне просування інтернет-магазину в топ

    Це оперативне реагування на все, що відбувається з вашим сайтом, його відповідність пошуковим алгоритмам Гугл, моніторинг конкурентів і відстеження дій відвідувачів. Ми не розтягуємо в часі ваш результат і можливий прибуток.
Мої результати
  • Сайт з послугами приватного трансферу

    • + 700%

      Ключових слів в ТОП 3

    • + 650%

      Рост органічного трафіку

  • Сайт постачальника енергетичних ресурсів

    • + 400%

      Ключових слів в ТОП 3

    • + 350%

      Рост органічного трафіку

  • Сайт кави та кавового обладнання

    • + 500%

      Ключових слів в ТОП 3

    • + 1000%

      Рост органічного трафіку

Сео просування інтернет магазину в Гуглі неможливе без унікального і цікавого контенту. Це обличчя вашого бізнесу. Тому ми завжди з увагою ставимося до створення і розміщення всього, що буде знаходиться на вашому сайті. Для цього, перед початком робіт ми аналізуємо його на плагіат, насичення ключових слів, і що найголовніше, на орієнтованість контенту на вашого клієнта! Адже той, хто ухвалює рішення про купівлю вашого товару чи послуги – це жива людина, а не пошуковий робот.

Контент, який допомагає Гугл визначити ваш сайт як релевантний пошуковому запиту клієнта:

Пройдіться вашим сайтом і визначте контент, який гідний бути на вашому сайті і якого потрібно позбутися.

Основні етапи просування мають такий вигляд:

  • Свіжі та актуальні статті в БЛОЗІ

  • Наявність візуальних елементів та інфографіки

  • Якісні пресрелізи на інших сайтах із посиланням на ваш ресурс

  • Відеоогляди

  • Пости в соцмережах

  • Опис товарів і послуг

  • Інтерв'ю з лідерами ніші

  • Чек листи, корисні матеріали

  • Нотатки і статті експертів

Розкрутка сайту магазину завжди починається з чіткого визначення ніші, конкуренції та виробничих потужностей замовника.

Однак, просування інтернет-магазину одягу, чи інтернет-магазину автозапчастин завжди починається з базового технічного аудиту сайту, про який мова піде трохи далі. Технічно правильний сайт, без помилок коду, коректної роботи всіх елементів і функцій – це основа успішного просування. У будь-якому разі, розкрутка сайту магазину це справа, якою ми вже займаємося 15 років і в якій продовжуємо отримувати світовий досвід.

Ніші, з якими ми працюємо:
  • Автозапчастини Автозапчастини
  • Ювелірні вироби Ювелірні вироби
  • Квіткові магазини Квіткові магазини
  • Товари для дітей та іграшки Товари для дітей та іграшки
  • Меблі Меблі
  • Одяг Одяг
  • Технічне обладнання Технічне обладнання
  • Побутова техніка Побутова техніка
  • Косметика Косметика
  • Зоомагазини Зоомагазини
  • Будівельні матеріали Будівельні матеріали
  • Еко-товари Еко-товари
Опишіть свій запит і я зроблю для Вас пропозицію

Залиште свої дані

Підготовка до просування сайту

Щойно ми визначили мету і завдання просування сайту, оформили всю початкову документацію, ми розпочинаємо підготовчі роботи з розкрутки сайту в мережі.

Загальний аудит сайту

Насамперед, ми проводимо аудит сайту. Збираємо частковий список ключових слів і проводимо аналіз конкурентів і аналіз ніші. Робимо аудит позицій і видимості сайту. Загалом, ми формуємо нашу стартову точку роботи.

Формування семантичного ядра

Далі, приступаємо до формування семантичного ядра сайту (списку ключових слів) і контент плану. Пишемо скільки контенту і якого типу необхідно, а також де його на сайті плануємо розміщувати. Пишемо технічне завдання.

Сео-стратегія і контент-план

Просуваємося далі і на основі зібраної інформації починаємо писати SEO стратегію сайту. Ми до неї повертатимемося і доповнюватимемо її відповідно до особливостей ніші, сезонності, конкуренції.

Технічний аудит сайту

Одночасно, проводимо технічний аудит інтернет-магазину, перевіряємо на дублі, вихідні посилання, дивимося, на скільки оптимізовані фільтри, яка швидкість у сайту, чи є критичні помилки, які гальмуватимуть наші подальші зусилля. За необхідності пишемо технічні завдання розробникам.

Юзабіліті аудит сайту

Не забуваємо також і про юзабіліті аудит сайту, який покаже, на скільки користувач і реальний клієнт комфортно себе почуває на сайті і чи легко він може пройти весь шлях продажів вашого продукту або послуги. Чи працює сайт для реального користувача? Також, за результатами ми пишемо рекомендації дизайнеру і розробнику.

Аналіз контенту на сайті

Далі, ми дивимося на тип і якість контенту на сайті. Аналізуємо на скільки він підходить під цілі та завдання, які ми визначили на самому початку нашої співпраці. Унікальність, входження ключових слів, переспам - на підставі аудиту ми також пишемо технічне завдання на створення необхідного базового контенту.
Оптимізація сайту

Коли підготовчі роботи виконано, ми приступаємо до наступного етапу -
безпосередньо оптимізації сайту.

Ось частина робіт, які ми в обов'язковому порядку реалізуємо з кожним проєктом:

  • Підключення гугл метрики та аналітики

  • Зміна структури сайту під семантичне ядро

  • Написання технічного завдання розробникам на всі технічні проблеми

  • Оптимізація коду і верстки сайту

  • Оптимізація зображень

  • Налаштування robots.txt

  • Генерація sitemap.xml

  • Налаштування перелінковки

  • Складання і прописання мета тегів, впровадження шаблонів мета тегів

  • Написання сео текстів

Просування сайту інтернет-магазину – це злагоджений процес усіх учасників команди, в яких часто одне завдання перетинається з іншим. Тому кожен етап проходить під контролем головного SEO фахівця команди. За необхідності проведення зовнішніх робіт із сайтом ми пишемо технічне завдання для розробника, яке також проходить перевірку з нашого боку.

Робота з лінковим профілем

Під час прийняття сайту в роботу, ми аналізуємо зв'язок сайту з іншими інтернет-ресурсами. Чи правильно оформлені посилання, які ви колись розмістили на своєму сайті, яка репутація у сайтів партнерів, чи правильно зроблено лінкування внутрішніх сторінок, чи є потреба в усіх зовнішніх посиланнях, які ведуть на ваш сайт. Цим і багатьом іншим займаються наші фахівці, щоб не підкосити довіру пошукових систем до сайту. Акуратність і розумне використання лінків - ось наші принципи, за якими ми працюємо.

У процесі роботи з посилальним профілем ми будемо:

  • Складати анкорний лист і контрольний план

  • Реалізовувати посилання за списком. У роботі ми використовуємо крауд-маркетинг, сбміти, вічні посилання і тд.

Після кожного етапу робіт ми проводимо обов'язковий моніторинг і відстеження динаміки розвитку посилального профілю.

Також, рекомендуємо завжди обережно розміщуватися на інших ресурсах. Обов'язково беріть до уваги авторитетність домену, вік сайту, тематику і періодичність розміщення. Посилання які ведуть на ваш сайт можуть як збільшити довіру пошукових систем, так і навпаки.

Щоб не потрапити під фільтри і санкції, краще довірити цю роботу фахівцям, замовивши послугу просування інтернет-магазину. Адже робота з посилальним профілем сайту це завжди технічне завдання, чітке розуміння принципів роботи та індивідуальна стратегія кожного конкретного проєкту!

Старт
  • від 10 000 грн
СТАБІЛЬНИЙ ★
  • від 22 800 грн
БІЗНЕС ★ ★
  • від 38 000 грн
VIP ★ ★ ★
  • від 72 200 грн
    вартість формується за запитом

SEO-просування сайту. Ціна складається з наповненості послуги та часу досягнення результатів. Також у розрахунок береться первинний аналіз ніші та конкурентів. Лише після цього та особистого спілкування я зможу оцінити обсяг робіт та їх вартість, аби перетворити ваші очікування на реальність!

Чи буває SEO-просування сайту недорого? Будь-яка послуга — це час, бюджет і якість. Наша проєкти — це моя репутація. Тому я запропоную вам такий бюджет, який буде прийнятним і зможе забезпечити результат. Вибір завжди за вами!

Скільки буде коштувати просування інтернет-магазину?

Ціна на послугу формується після спілкування та проведення аналізу сайту. Я завжди дотримуюся раціонального використання бюджету та реалістичності досягнення цілей.

Коли очікувати результати?

Перші результати за низькочастотними запитами буде видно вже через 1,5-2 місяці роботи. За високочастотними через 3-4 місяці. Хоча перші коливання ключових слів уже можливі і протягом місяця від початку робіт.


Важливо й те, які метрики ми беремо за основу під час відстеження динаміки та зростання проєкту.

Важливо розуміти, що швидкість результатів у кожного проєкту індивідуальна. Впливає стартова точка просування, технічний стан сайту, швидкість реалізації наших технічних завдань і рекомендацій.


Щотижня ми відстежуємо і збираємо інформацію щодо проєкту. Наша стратегія завжди гнучка і ми постійно вносимо зміни. Ось деякі з показників, які ми постійно моніторимо:

Важливо! Необхідно почати просування свого інтернет-магазину щонайменше за 3-4 місяці до бажаного періоду зростання бізнесу і початку сезону. Обговоріть усі важливі дати для вашого бізнесу з нашим проджект-менеджером, щоб скоригувати графік серйозних робіт над сайтом!

  • CTR - співвідношення кількості кліків в органічній видачі Google до загальної кількості запитів певного ключа

  • Час відвідувача на сайті

  • Кількість відвідувачів на сайті

  • Кількість переглянутих сторінок

  • Динаміка зростання цільового трафіку

  • Динаміка сайту за аналогічний період минулого року

  • Кількість відмов під час відвідування сайту

  • Кількість дзвінків і звернень

  • Кількість завершених замовлень

  • Відсоток покинутих кошиків

  • Сезонність товару або послуги

  • Тренди сезону

Просування нового сайту. Що потрібно знати ДО створення сайту

Для продажів і зростання бізнесу в інтернеті зробити красивий і модний сайт недостатньо. Головна цінність будь-якого інтернет-магазину це клієнти та відвідувачі.

Один з головних ключів успішного Ecommerce проєкту – це своєчасний початок робіт з SEO просування інтернет-магазину. Кожен новий сайт в інтернеті повинен довести свою відповідність інтересам майбутніх клієнтів і завоювати довіру Гугл.

Цим ми і будемо займатися з вашим сайтом.

Щоб сайт не перетворився на красиву запорошену вітрину, необхідно відразу ж займатися підготовкою до його просування.

Є два періоди, коли до нас звертаються клієнти з новим сайтом.
Сайт у розробці або тільки планується

Замовити просування інтернет-магазину в пошукових системах

бажано на етапі створення структури майбутнього сайту. Таким чином, ви заздалегідь дбаєте про те, щоб не просто створити гарний сайт, а ще й потужний інструмент продажів. Тільки так, сайт зможе досягти своїх цілей. Звичайно, вік домену та сайту загалом впливають на просування. Однак грамотна підготовка сайту і відповідність політиці Гугл – це фактори ранжування, які посилять усі зусилля.

На якому етапі створення сайту може підключитися SEO фахівець?

Після того, як ви поставили завдання створити сайт і розумієте список товарів або послуг, які будуть представлені на сайті. На етапі розробки набагато легше внести зміни на сайт, тому ці рекомендації завжди реалізуються оперативно і без відчутних витрат. На етапі створення сайту проводиться аудит і пишуться рекомендації щодо структури сайту, дизайнер або розробник вносить свої зміни.
Уже починається робота над вивченням ніші, конкуренції та складанням SEO стратегії.

Розробка і просування інтернет-магазину

важливий і відповідальний процес, в якому ми не рекомендуємо робити довгих пауз і перерв.

Готовий сайт

Коли всі основні роботи виконано і сайт перенесено на свій домен, також підключається SEO фахівець і проводить обов’язковий аудит сайту. Виявлені технічні помилки та рекомендації щодо структури сайту оформляються в технічне завдання для розробника.
Одразу ж, наша команда проводить аналіз конкурентів, складає семантичне ядро (список ключових слів), пише необхідні рекомендації до структури сайту, важливих функцій. Далі, за справу береться дизайнер або розробник.

Порада! Ми наполегливо рекомендуємо весь функціонал сайту продумати до його створення. Проводити серйозні зміни на вже готовому сайті завжди більш  трудомісткий процес, і часто вимагає стислих термінів реалізації.

Послуга “Розкрутка інтернет-магазину з нуля”

одна з найбільш популярних і завжди передбачає тісну співпрацю з командою розробки сайту. Для цього, ми складаємо технічне завдання і контролюємо його реалізацію.

Наша команда створює проєкти з нуля. Нам цікаво створити інтернет-магазин, який ми зможемо вивести в лідери ринку!

Опишіть свій запит і я зроблю для Вас пропозицію

Залиште свої дані

Відповіді на питання про SEO
Як скоро буде видно результат просування?

Перші результати через 3-4 місяці після початку робіт. Результати з ключовими словами з низькою конкуренцією можна помітити вже і через місяць робіт.

Скільки коштує просування інтернет-магазину?

Залежно від кількості ключових слів, розділів і обсягу робіт, ми підбираємо бюджет відповідно до Ваших цілей. Мінімальний бюджет починається від 540 уе.

Скільки часу триває просування сайту інтернет-магазину?

Просування сайту це постійна робота. Сайт в ТОП - це мета, до якої ми йдемо, а потім утримуємо позиції.

Скільки я отримаю продажів?

Цільовий трафік на сайт - це потенційні клієнти. Зі збільшенням відвідування ми відстежуємо і здійснювані конверсії.

Чи достатньо мені тільки SEO просування?

Залежно від початкової точки просування може бути запропоновано додаткове посилення видимості сайту в інтернеті.

Розкрутка інтернет-магазину в Києві,
як і в інших містах України, здійснюється фахівцями нашої компанії за єдиними стандартами нашої роботи. Геолокацію просування ми визначаємо відповідно до запиту і можливості реалізувати доставку або надати послугу в цьому регіоні України.