Клієнт
Сайт компанії з надання послуг трансферу з аеропорту на популярні курорти. Локальний бізнес, базується в одному штаті, навколо 10-15 курортів і 2 аеропорти. У сайту є якісь позиції і мінімальний трафік, основний трафік на сайт до просування – рефферальний і дірект.

Ціль клієнта
Поліпшити якісні показники сайту, позиції та трафік. ВЧ запити в ніші мають високу конкуренцію, СЧ і НЧ середню
Вихідні дані, проблеми проекту
Стан сайту – у клієнта створено посадкові сторінки під усі локації, що цікавлять, трохи розвинений блог, є невеликий контент на посадкових сторінках.
На сайті є низка серйозних технічних проблем: низька швидкість завантаження, дублі, 404 помилки, низька швидкість завантаження, проблеми з пагінацією, заголовками і мета-тегами.
До просування клієнт просував сайт своїми силами і базове посилальне у сайту було присутнє – каталоги, окремі статті, крауд. Загалом посилальний профіль був вкрай слабкий.

-
У клієнта свій розробник – виконуються основні завдання
-
Бюджет на копірайтера – від сео фахівця, обмежений
-
Посилальне просування – бюджет для цієї ніші низький
Внутрішня оптимізація
На старті просування було проведено повний технічний аудит, який допоміг знайти більшість технічних проблем З критичних знайдених проблем:
-
Проблеми з пагінацією
-
Проблеми зі швидкістю завантаження
-
Проблеми з 404 помилками
-
Зайві дублюючі сторінки (необхідно було склеїти)
-
Вихідні посилання
-
Відсутність мікророзмітки
Разом із командою розробника було виправлено більшість проблем
Так само провели базову SEO оптимізацію всіх основних сторінок сайту
Семантичне ядро та контент-план
Під час збору семантичного ядра було виявлено низку проблем — одна і та сама послуга могла називатися зовсім по-різному (transfer, shuttle, transportation, car service, limo service або просто Airport to Location). Оскільки була визначена певна кількість локацій, ситуація спростилися, але все ж таки потребувала повного дослідження доступної семантики та аналізу конкурентів. На виході отримали розроблене сем. ядро для всіх існуючих розділів на 373 ключі для 9 розділів.
Частина контенту була неякісною або мала проблеми з унікальністю, тому перед початком роботи було проведено аналіз контенту на сайті. Багато потенційно ефективних сторінок не мали контенту та внутрішньої оптимізації, хоча й були потенційно ефективними для клієнта. Вони були обрані основними точками зростання.
Склали план контенту на 3 місяці для реалізації контенту з детальними технічними завданнями копірайтеру на написання.
Зовнішня оптимізація
Основні цільові конкуренти в ніші мають сильне посилальне. На старті робіт було проведено детальний аналіз ніші з визначенням основних трафікових сторінок, звідки беруть трафік і посилання.
Аналіз допоміг визначити які саме посилання варто розміщувати, а також дуже допоміг у опрацюванні структури. У зв’язку з обмеженим бюджетом було обрано стратегію точкового посилення прибуткових сторінок, за ними і працювали.
Посилальний профіль сайту за час просування було збільшено з 33 доменів до 109 (76 доменів) за даними Ahrefs
Які посилання використовували:
-
Крауд посилання (форуми та коментарі)
-
Аутріч посилання
-
Розміщення гостьових постів
-
Розміщення сабмітів (локальні каталоги)
-
Підклеювання дроп-доменів
Хід роботи над проєктом
Під час взяття проєкту в робота насамперед було проведено детальний аналіз ніші з метою пошуку точок зростання. Необхідний був детальний ресерч ключових запитів за частотністю з використанням таких сервісів: serpstat, ahfrefs, keyword planner, semrush. На основі цих даних було зібрано маски запитів, за якими було проведено аналіз ніші, збір конкурентів і зібрано повне семантичне ядро. Частина конкурентів була надана клієнтом, що істотно спростило роботу.
Разом з цим було проведено повний технічний аудит сайту і було складено тз на всі основні технічні проблеми. Розробник виконав більшість завдань, так само було прийнято рішення перейти на новий рушій без зміни URL, це дало змогу зберегти позиції і значно поліпшити показники швидкості завантаження. Так само змогли уникнути багатьох проблем старої CMS (WP).
На основі аналізу сайту, ніші та семантики склали контент-план і одразу передали копірайтеру і розробнику тз на його впровадження. Основний акцент був переданий на рерайт текстів і написання контенту для розділів, на яких був малий трафік.
Результати та нюанси роботи з проєктом

Ключові запити за цільовими сторінками отримали хороше зростання за період просування, велику кількість ключів вишлю в топ-1 і топ-3, так само багато ключових запитів зайшли в топ-10

На момент складання кейса ми домоглися хороших результатів за проєктом. Базова SEO-оптимізація, реалізація рекомендацій щодо технічного стану, поліпшення контенту і контрольний приріст на цільових сторінках дав позитивні результати як приріст позиції і збільшення трафіку з 195 кліків/місяць до 1.430 кліків/місяць.
Сайт на даний момент (вересень 2023) продовжує просуватися. У сайту високий потенціал.
Продовжуючи активне просування, нарощуючи кількість посилань і продовжуючи посилювати й розміщувати контент на сайті, клієнт може отримувати дедалі вищі позиції в пошуковій видачі Google і отримувати клієнтів.