Просування сайту з послугами приватного трансферу з аеропорту

Клієнт

Сайт компанії з надання послуг трансферу з аеропорту на популярні курорти. Локальний бізнес, базується в одному штаті, навколо 10-15 курортів і 2 аеропорти. У сайту є якісь позиції і мінімальний трафік, основний трафік на сайт до просування – рефферальний і дірект.

  • icon-seo-promo

    Послуга
    SEO просування

  • icon-start-promo

    Старт просування - вересень 2021
    195 відвідувачів/місяць

  • icon-region

    Регіон
    США

  • icon-final

    Фінал просування - діючий проєкт
    1.430 відвідувачів/місяць

Відвідування та трафік
Ціль клієнта

Поліпшити якісні показники сайту, позиції та трафік. ВЧ запити в ніші мають високу конкуренцію, СЧ і НЧ середню

Вихідні дані, проблеми проекту

  • icon-search

    Пріоритетна пошукова система:
    Google

  • icon-time

    Час просування:
    з 10.09.21 і дотепер

  • icon-region

    Регіон
    США, конкретний штат

  • icon-index

    Сторінок в індексі:
    59

Стан сайту – у клієнта створено посадкові сторінки під усі локації, що цікавлять, трохи розвинений блог, є невеликий контент на посадкових сторінках.

На сайті є низка серйозних технічних проблем: низька швидкість завантаження, дублі, 404 помилки, низька швидкість завантаження, проблеми з пагінацією, заголовками і мета-тегами.

До просування клієнт просував сайт своїми силами і базове посилальне у сайту було присутнє – каталоги, окремі статті, крауд. Загалом посилальний профіль був вкрай слабкий.

Зріст лінк профілю
  • У клієнта свій розробник – виконуються основні завдання

  • Бюджет на копірайтера – від сео фахівця, обмежений

  • Посилальне просування – бюджет для цієї ніші низький

Внутрішня оптимізація

На старті просування було проведено повний технічний аудит, який допоміг знайти більшість технічних проблем З критичних знайдених проблем:

  • Проблеми з пагінацією

  • Проблеми зі швидкістю завантаження

  • Проблеми з 404 помилками

  • Зайві дублюючі сторінки (необхідно було склеїти)

  • Вихідні посилання

  • Відсутність мікророзмітки

Разом із командою розробника було виправлено більшість проблем
Так само провели базову SEO оптимізацію всіх основних сторінок сайту

Семантичне ядро ​​та контент-план

Під час збору семантичного ядра було виявлено низку проблем — одна і та сама послуга могла називатися зовсім по-різному (transfer, shuttle, transportation, car service, limo service або просто Airport to Location). Оскільки була визначена певна кількість локацій, ситуація спростилися, але все ж таки потребувала повного дослідження доступної семантики та аналізу конкурентів. На виході отримали розроблене сем. ядро для всіх існуючих розділів на 373 ключі для 9 розділів.

Частина контенту була неякісною або мала проблеми з унікальністю, тому перед початком роботи було проведено аналіз контенту на сайті. Багато потенційно ефективних сторінок не мали контенту та внутрішньої оптимізації, хоча й були потенційно ефективними для клієнта. Вони були обрані основними точками зростання.

Склали план контенту на 3 місяці для реалізації контенту з детальними технічними завданнями копірайтеру на написання.

Зовнішня оптимізація

Основні цільові конкуренти в ніші мають сильне посилальне. На старті робіт було проведено детальний аналіз ніші з визначенням основних трафікових сторінок, звідки беруть трафік і посилання.

Аналіз допоміг визначити які саме посилання варто розміщувати, а також дуже допоміг у опрацюванні структури. У зв’язку з обмеженим бюджетом було обрано стратегію точкового посилення прибуткових сторінок, за ними і працювали.

Посилальний профіль сайту за час просування було збільшено з 33 доменів до 109 (76 доменів) за даними Ahrefs

Які посилання використовували:

  • Крауд посилання (форуми та коментарі)

  • Аутріч посилання

  • Розміщення гостьових постів

  • Розміщення сабмітів (локальні каталоги)

  • Підклеювання дроп-доменів

Хід роботи над проєктом

Під час взяття проєкту в робота насамперед було проведено детальний аналіз ніші з метою пошуку точок зростання. Необхідний був детальний ресерч ключових запитів за частотністю з використанням таких сервісів: serpstat, ahfrefs, keyword planner, semrush. На основі цих даних було зібрано маски запитів, за якими було проведено аналіз ніші, збір конкурентів і зібрано повне семантичне ядро. Частина конкурентів була надана клієнтом, що істотно спростило роботу.

Разом з цим було проведено повний технічний аудит сайту і було складено тз на всі основні технічні проблеми. Розробник виконав більшість завдань, так само було прийнято рішення перейти на новий рушій без зміни URL, це дало змогу зберегти позиції і значно поліпшити показники швидкості завантаження. Так само змогли уникнути багатьох проблем старої CMS (WP).

На основі аналізу сайту, ніші та семантики склали контент-план і одразу передали копірайтеру і розробнику тз на його впровадження. Основний акцент був переданий на рерайт текстів і написання контенту для розділів, на яких був малий трафік.

Результати та нюанси роботи з проєктом

Показники трафіку на старті – 195/місяць з пошукової системи Google

Ключові запити за цільовими сторінками отримали хороше зростання за період просування, велику кількість ключів вишлю в топ-1 і топ-3, так само багато ключових запитів зайшли в топ-10

Показники трафіку на старті – 195/місяць з пошукової системи Google

На момент складання кейса ми домоглися хороших результатів за проєктом. Базова SEO-оптимізація, реалізація рекомендацій щодо технічного стану, поліпшення контенту і контрольний приріст на цільових сторінках дав позитивні результати як приріст позиції і збільшення трафіку з 195 кліків/місяць до 1.430 кліків/місяць.

Сайт на даний момент (вересень 2023) продовжує просуватися. У сайту високий потенціал.

Продовжуючи активне просування, нарощуючи кількість посилань і продовжуючи посилювати й розміщувати контент на сайті, клієнт може отримувати дедалі вищі позиції в пошуковій видачі Google і отримувати клієнтів.

TOC