Сайт, як частина маркетингової воронки продажів

Сайт, як частина маркетингової воронки продажів

  • Автор - Володимир
    • Володимир Савчук
      • Володимир
        SEO-Спеціаліст

    Mi tincidunt elit, id quisque ligula ac diam, amet. Vel etiam suspendisse morbi eleifend faucibus eget vestibulum felis. Dictum quis montes, sit sit. Tellus aliquam enim urna, etiam. Mauris posuere vulputate arcu amet, vitae nisi, tellus tincidunt. At feugiat sapien varius id.

  • Читати - 1хв.

В Інтернеті розміщено понад 1,9 мільярда веб-сайтів, і це число продовжує зростати з кожним днем. Проте, коли людина шукає якийсь товар чи послугу, вона зупиняється на першій десятці в пошуковій системі.

*Кожен сайт мати відповідати вимогам бізнесу

Перетворює веб-сайт на дієвий інструмент маркетингової воронки продажів пошукова оптимізація.

Саме завдяки їй, сайт зможе генерувати цільовий трафік із пошукових систем, а також ефективно перетворювати відвідувачів на потенційних клієнтів та покупців. Основними напрямками веб-оптимізації є пошукова оптимізація (SEO). SEO забезпечує присутність сайту в пошукових системах за релевантними запитами цільової аудиторії, тим самим залучаючи трафік на сайт. Простими словами, сайт повинен бути у полі зору потенційних клієнтів.

Саме завдяки їй, сайт зможе генерувати цільовий трафік із пошукових систем, а також ефективно перетворювати відвідувачів на потенційних клієнтів та покупців. Основними напрямками веб-оптимізації є пошукова оптимізація (SEO). SEO забезпечує присутність сайту в пошукових системах за релевантними запитами цільової аудиторії, тим самим залучаючи трафік на сайт. Простими словами, сайт повинен бути у полі зору потенційних клієнтів.

По-перше, багато компаній недооцінюють силу веб-сайту та використовують його лише як елемент присутності в Інтернеті, не розуміючи його значення для підвищення продажів.

По-друге, навіть у тих випадках, коли компанії розуміють важливість веб-сайту, можуть виникати помилки в його розробці та просуванні. Варто пам’ятати про класику і теорію 4P – товар, ціна, місце продажу, просування.

Саме сайт є потенційною воронкою продажів, який має привести до цілі створення сайту – продажів товарів і послуг.

Стандартні етапи воронки продажів включають в себе обізнаність, інтерес, бажання, покупку і лояльність.

Створення веб-сайту та його просування знаходиться на стадії обізнаності (awareness stage) воронки продажів. На цьому етапі цільова аудиторія перший раз зустрічається з продуктом чи послугою. Зміщення ж уваги власників бізнесу лише на стадію лояльності (loyalty stage), залишають без належної уваги оптимізацію веб-сайту, що може призвести до втрати потенційних споживачів.

Бюджет на розробку сайту повинен включати і його просування

Таким чином, лише завдяки ретельній веб-оптимізації новий веб-сайт стане повноцінним інструментом маркетингової воронки продажів, здатним ефективно залучати цільову аудиторію, і найголовніше, сприяти збільшенню прибутку бізнесу.

Звісно, може бути обмежений бюджет. В цьому випадку, ми рекомендуємо своїм клієнтам почати з базового функціонального сайту та спрямувати більшу частину бюджету на його подальшу оптимізацію. Це в рази збільшить віддачу від інвестицій.