Клієнт
Інтернет-магазин корейської косметики Новий сайт тільки з розробки.
Мета клієнта – зайняти лідерство у ніші, наздогнати та перегнати основного конкурента Sweetness.
На старті просування ніша була не дуже конкурентна, але протягом просування в нішу почали вливатися нові і нові сайти. Це і найбільші агрегатори типу макіяжу, а також дрібні конкуренти на промі.
Вихідні дані, проблеми проекту
Стан сайту – була структура під усі основні категорії, без фільтру та тегованих сторінок та сторінки брендів, представлених на сайті.
Загалом близько 80 категорій та 50 сторінок брендів.
Посилальна маса сайту була нульова

Показники трафіку на старті – 1386 осіб

Дані від 30.10.20:

-
У клієнта свій розробник – (від компанії творця сайту), бюджет на тз необмежений, але якість виконання тз розробником дуже погана
-
У клієнта свій копірайтер на зарплаті – бюджет на контент необмежений
-
Посилання – бюджет дуже обмежений
-
Технічний стан сайту був дуже плачевний, було проведено базову оптимізацію – яка дозволяла сайту хоч якось ранжуватися.
-
Клієнт активно залучав трафік із Instagram, Facebook, смс розсилки.Іноді підключав контекстну рекламу (але рідко)
Внутрішня оптимізація
По сайту довелося працювати практично у всіх напрямках, сайт мав величезну кількість технічних проблем.
Приклад робіт:
-
Використання фільтра (з цим пунктом були великі складності)
-
Оптимізація всіх категорій та брендів (meta,title,h1, тексти)
-
Поліпшення швидкості завантаження (з цією проблемою впоралися через півтора роки просування)
-
Оптимізація канонікала по всьому сайту
-
Створення системи тэгування
-
Оптимізація фото
-
Виправлення наслідків некоректного використання фільтра
-
Базова SEO оптимізація
-
Оптимізація сторінок пагінації
-
Налаштування внутрішньої перелінковки
-
Приховування технічних сторінок від індексації
-
Використання додаткових фіч
Семантичне ядро та контент-план
На початку просування була базова семантика від компанії розробника, але вона була дуже неякісна і не опрацьована. Занадто великий акцент на інформативний кластер запитів.
Тексти на сайті були присутні, але вони були не якісними і не ефективними під просування.
Насамперед було зібрано велике семантичне ядро під усі існуючі бренди та категорії.
У першу «ітерацію» опрацювання контенту було повністю перезавантажено процес написання контенту. Опрацювання тз для копірайтерів клієнта на товари, категорії. Опрацьовано повний список дооптимізації ресурсу за всіма категоріями.
Приклад пакових технічних завдань


Далі під час просування розширювали структуру сайту. Додавали нові категорії, бренди. Створювали кластер запитів у блозі (під кожну категорію 2-3 статті)
Після впровадження фільтра – почали створення посадкових сторінок та збирання під них семантики, написання контенту.
На момент закінчення робіт у просуванні було сторінок:
Зовнішня оптимізація
Основою просування до грудня 2019 була закупівля орендних посилань, а також крауд посилання та прогони за каталогами.

До грудня 2019 року посилання купувалися на нерегулярній основі, раз на 2 місяці. Після цього почалося активне виділення бюджету на закупівлю вічних посилань з біржі, переважно статейні посилання
На графіку видно як до грудня 2019 року динаміка розвитку сайту була дуже плавною, після збільшення бюджету посилань – пішов сайт в активне зростання.

Загалом за весь період було закуплено 188 доменів із біржі (статті/нотатки)
-
Використання фільтра (з цим пунктом були великі складності)
-
Оптимізація всіх категорій та брендів (meta,title,h1, тексти)
-
Поліпшення швидкості завантаження (з цією проблемою впоралися через півтора роки просування)
-
Оптимізація канонікала по всьому сайту
-
Створення системи тэгування
-
Оптимізація фото
-
Виправлення наслідків некоректного використання фільтра
-
Базова SEO оптимізація
-
Оптимізація сторінок пагінації
-
Налаштування внутрішньої перелінковки
-
Приховування технічних сторінок від індексації
-
Використання додаткових фіч
Учасники проекту та моя роль
Менеджер проекту: Володимир
Seo-Оптимізатор: Олексій
Програміст: команда від клієнта
Копірайтер: команда від клієнта
Посилання: Олексій + залучені фрілансери
У роботі над цим проектом Олексій займав роль провідного оптимізатора.
Розробка стратегії та планів відбувалася у кооперації з менеджером, у пункті погодження з клієнтами (особисто з клієнтом не спілкувався).
Список завдань, які виконувались Seo-Оптимізатором:
Аналіз сайту та проблем, прийняття рішень, рекомендації, складання сем.ядра/тз/правок, впровадження точкових правок типу мета, діалоги та відповіді клієнтам (через менеджера), закупівлі посилань та аналіз посилального.
Результати та нюанси роботи з проєктом
За 2019 рік, з 15.01.19 до 31.12.10 динаміка розвитку ресурсу була незначною

(На графіку статистика квітень-грудень)
Якщо на 15.01.19 за 28 днів сайт отримував 8.4 тисяч кліків
То на 31.12.19 за 28 днів сайт отримає майже 23 тисячі кліків
На цей період клієнт зробив перерву, і після повернення наприкінці січня оновили підхід щодо просування сайту. Збільшили бюджет на посилальне просування, актуалізували роботу за структурою та контентом, почали впроваджувати нові фішки та сайт пішов у дуже стрімке зростання

Динаміка розвитку показників ресурсу:

Під час просування зіткнулися з низкою проблем:
1.Перший рік клієнт використовував найдешевший тариф хостингу та сайт постійно лежав
2.У перший рік було впроваджено фільтр із відкритою індексацією (вибірковою). Через не коректну роботу команди розробників при впровадженні фільтра та взагалі створенні сайту, на початку 2020 року вилилася наступна проблема:
Кількість виключених сторінок – 107254, також в індексації сторінок надзвичайно велика кількість

(фото вже після низки виправлень)
3. Після виправлень розробником цього косяка, вилилися відразу кілька нових проблем
a. Тисячі посилань на 404 сторінки
b. Десятки тисяч посилань на закриті від індексу сторінки
c. Генерація лівих безглуздих фільтрованих сторінок на кшталт «Якщо є хоч якесь властивість чи бренд – воно застосовується всім категорій без винятку»
4. Постійна проблема з унікальністю контенту товарів, насамперед пов’язану з недбалим ставленням деяких копірайтерів
За час роботи з клієнтів було кілька перерв на 1-2 місяці. З кожним поверненням клієнт переосмислював підхід до бюджетування проекту в позитивний бік, регулярно перероблялися стратегії просування. Остання стратегія – призвела до великого успіху та зростання.
У проект було вкладено велику кількість часу та зусиль. Значне зростання позицій почалося після перегляду стратегії посилального просування та низки внутрішніх правок.

За час просування до піку трафік було збільшено більш ніж у 44 рази.
Усі категорії у зв’язці з «корейською» знаходилися в топ-5, деякі в топ-10
Усі основні товари перебували у топ-3
На момент квітня-травня почалося сильне падіння трафіку сайтом, пов’язане з впровадженим алгоритмом і проявом проблем викликаними переробкою фільтра.
За висновками робіт ми досягли результатів, які перевищують очікування у кілька разів. Команда оптимізаторів отримала величезний досвід у роботі над цим великим проектом і підкреслили величезну кількість фішок і нюансів, які використовуються на всіх нинішніх і майбутніх сайтах, що просуваються.
В першу чергу це навички якіснішої аналітики, роботи з контентом у великих об’ємах, величезний досвід у пошуку та вирішенні підводного каміння фільтра «у коробці»