Клієнт
Надійшов запит на створення та просування сайту по ескорту з нуля в штаті Nevada.
Мета клієнта – зайняти впевнені позиції у конкурентних розділах, отримувати ліди за популярними напрямками. Були надані бажані напрямки виходу в топ-10, а також бажані ключові запити.
У цьому регіоні як ВЧ, і НЧ запити мають високу конкуренцію.
Від клієнта надавалася своя команда розробників та копірайтер.
Вихідні дані, проблеми проекту
З урахуванням високої конкуренції було запропоновано акцентувати увагу на низькоконкурентних розділах, збирання трафіку на них та за рахунок трафіку посилення основних розділів.
На старті робіт було проведено максимально докладний аналіз конкуренції: пошук цільових конкурентів, аналіз трафіку (звідки одержують), аналіз структури (які сторінки є), аналіз посилального (скільки, де беруть посилання, яка динаміка), аналіз семантики (пошук нових популярних напрямів). На основі аналізу було зібрано максимально ефективну структуру та підібрано семантичне ядро на приблизно 1300 ключових запитів для 54 кластерів.
Так як домен новорег, то у сайту була відсутня посилальна маса. Насамперед на початку роботи довелося підклеювати дропи. Загалом підклеювання дропів по ходу роботи стало регулярним, що видно на графіку доменів-донорів як посилальні вибухи.

Супутні проекти
У ході роботи над проектом було ухвалено рішення розширюватися під інші локації. При підборі дропів було відібрано домени (часто новореги) під нові регіони FL, MA, CA з нижчою конкуренцією. Початкова мета – побудова на них сітки PBN, в результаті вилилися в додаткові Money проекти.
Таким чином з’явилися такі проекти:
Massachusetts (MA)

Флоріда (FL)

California (CA)

Вибір регіонів відбувався методом можливості охоплення клієнтом, і навіть з аналізу ніші. З великого пулу міст було обрано 9, з максимально ефективними містами відповідно до частотності/конкуренції. Як успішні проекти на даний момент себе зарекомендували 3 сайти, решта ресурсів у стадії розробки або підготовки до просування.
Проекти розвивалися за єдиною відпрацьованою стратегією:
-
Пошук відповідного домену
-
Детальний аналіз ніші цільового міста. Збір масок запитів
-
Створення детального технічного завдання для створення сайту
-
Супровід розробки та запуску сайту. Технічна оптимізація
-
Посилання доступними методами
-
Створення заглушки у вигляді 3-х сторінкового сайту з текстом, що продає на ~1000+ слів на головну сторінку. Відстоювання домену до появи позицій за основними запитами
-
Збір семантики та структури для сайту
-
Створення контент-плану згідно зі структурою на старт та для розвитку ресурсу
-
SEO оптимізація
Слід зазначити, що сайти розвивалися з вкрай обмеженим бюджетом на посилання, найчастіше за допомогою прогонів каталогами, крадом і безкоштовними web 2.0
Весь результат був реалізований за рахунок якісної та опрацьованої структури ресурсу, а також хорошого контенту.
Massachusetts (MA)


Флоріда (FL)

California (CA)


Семантичне ядро та контент-план
Робота максимально наголошувалась на локальній видачі. Всі ключові запити були з додаванням зазначеного регіону. Був на основі аналізу конкурентів та інформації клієнта, хоча в даному випадку був потрібний повний ресерч доступної семантики за частотністю. На виході отримали опрацьоване сем.ядро на 1300 ключових запитів для 54 посадочних сторінок
На старті робіт було складено контент-план із наповнення всіх розділів базовим контентом. У ході робіт тексти регулярно переписувалися, актуалізувалися та покращувалися, збільшувався обсяг.
Середній обсяг текстів на кожному розділі
Зовнішня оптимізація
Основні цільові конкуренти в ніші мають сильне посилальне, найчастіше приховують. Одна з проблем ніші – складність в отриманні статейних посилань та гестпостів, один із єдиних способів отримання якісних статейних посилань – пбн чи дропи. Також мала кількість незаспамленных каталогів і форумів для крауд маркетингу.
Топові конкуренти просуваються за допомогою великої кількості дропів та PBN.
У ході роботи над проектом використовувалися такі методи просування:
- Побудова PBN сітки
- Побудова сітки web 2.0
- Розміщення у різноманітних тематичних каталогах (платно/безкоштовно)
- Тематичний крауд маркетинг
- Підклеювання навколотематичних дропів
-
Пошук відповідного домену
-
Детальний аналіз ніші цільового міста. Збір масок запитів
-
Створення детального технічного завдання для створення сайту
-
Супровід розробки та запуску сайту. Технічна оптимізація
-
Посилання доступними методами
-
Створення заглушки у вигляді 3-х сторінкового сайту з текстом, що продає на ~1000+ слів на головну сторінку. Відстоювання домену до появи позицій за основними запитами
-
Збір семантики та структури для сайту
-
Створення контент-плану згідно зі структурою на старт та для розвитку ресурсу
-
SEO оптимізація
Результати та нюанси роботи з проєктом
У ході роботи над основним проектом (NV) команда стикалася з великою кількістю проблем: технічні недоробки, апдейти Google, несподівані редагування структури від клієнта, коронавірусні обмеження

Органічний трафік Google Analytics щомісячно за весь період від 01.05.18 до 15.07.21
Наприклад, приблизно в травні 2020 року Google повністю переробив видачу за топовими ключовими запитами, прибравши з результатів видачі ескортні сайти. У цей момент усі топові ресурси вилетіли за топ-100, середнячки відкотилися до 60-90 позицій

У результаті позиції по топовому ВЧ запиту скотилися з 20-26 до 100+

Після цього моменту видача суттєво змінилася, у топ-20 залишилися лише блоги, сайти юридичної тематики та сайти стрип-клубів. Необхідно було замінювати трафік іншими, супутніми розділами.
В даний момент сайт знаходиться не на кращих позиціях на свою 3-річну історію, але продовжує розвиватися і нарощувати позиції і трафік.
Згодом низькоякісний трафік переріс у якісний і сайт перейшов на більш високий рівень, зайняв упевнені позиції в топ-10 за основними СЧ/ВЧ розділами, а також успішно конкурує з топовими ресурсами за топ-10 за ВЧ запитами.
За рахунок роботи з конверсією сайту у 2020-2021 роках після коронавірусного спаду сайт збільшив кількість лідів та значно збільшив кількість продажів.
В даний момент на сайті на черзі повний редизайн сайту, а також збільшення кількості PBN для повернення в топ-3 за топовими напрямками.
Щодо супутніх ресурсів – при нижчому бюджеті та ресурсах сайти показують хороші результати. Сайти MA, FL займають впевнений топ-10 за ключовими напрямками та топ-20 за ВЧ ключами. Слід зазначити, що в цих регіонах хоч менше кліків, але якість трафіку на порядок вища. Кількість продажів на рівні або вище основного ресурсу, що просувається
Позиції щодо основних ключових запитів та їх покази згідно Google Search Console
Massachusetts (MA)

Флоріда (FL)

California (CA)

Висновки
Команда змогла показати хороший результат у ході роботи з проектом, зайняти впевнені позиції за ключовими напрямками та постійно нарощує присутність у видачі.