Просування сайту мувінгової компанії у США

Клієнт

Сайт мувінгової компанії – приватні та комерційні переїзди в рамках 1 штату. Локальний бізнес, що базується в одному штаті

Достатньо висока конкуренція, Local Pack за всіма основними ключовими запитами.

Мета клієнта

Покращити якісні показники сайту, позиції та трафік. Отримати перших клієнтів

  • icon-seo-promo

    Послуга
    SEO просування

  • icon-start-promo

    Старт просування - з травень 2021
    0/місяць

  • icon-region

    Регіон
    USA, конкретний штат

  • icon-final

    Фінал просування - по вересень 2021

Вихідні дані, проблеми проекту

  • icon-rival-audit

    Пріоритетна пошукова система:
    Google

  • icon-time

    Час просування:
    з травень 2021 по вересень 2021

  • icon-jewelry

    Бюджет клієнта:
    посилання та контент 200 $ на місяць

  • icon-index

    Сторінок в індексі:
    до 10 сторінок

Домен – домен можна називати новорегом, практично відсутня історія. У Вейбек машинс хоч і були згадки від 2010 року, але постійно розміщеного сайту там не було, до моменту покупки клієнтом. На момент старту просування 4-5 посилань на сайт. Трафік сайт теж не отримував

Стан сайту – сайт надійшов лише з розробки, півроку до старту просування «відстоювався» у базовому стані. Структура у сайту була відсутня, у блозі статті з Lorem Impsum. Всього 4 сторінки, що просуваються, більшість без контенту або без достатнього об’єму.

На сайті є ряд серйозних технічних проблем: відсутність базової локальної оптимізації, не коректна робота хлібних крихт, 404 помилки в основному меню, низька швидкість завантаження, проблеми з редиректами і заголовками і т.д.

До просування клієнт просував сайт самотужки і базове посилання у сайту було – каталоги, окремі статті, крауд. Загалом посилальний профіль був вкрай слабкий.

  • У клієнта свій розробник – виконуються основні завдання

  • Бюджет на копірайтера – від сео фахівця, обмежений

  • Посилальне просування – бюджет для цієї ніші низький

Внутрішня оптимізація

На старті просування було здійснено повний технічний аудит, який допоміг знайти більшість технічних проблем. Це була перша робота по сайту. Із критичних знайдених проблем:

  • Проблеми зі швидкістю завантаження

  • Велика кількість 301 редиректів

  • Зайві дублюючі сторінки (необхідно було склеїти) та/або прибрати генерацію

  • Відсутність мікророзмітки

  • Проблеми з 404 помилками

  • Не коректне виведення контактних даних та локальна оптимізація

  • Вихідні посилання

Основний акцент надали оптимізації контактних даних на сайті, тому що для локального бізнесу це головне

Разом із командою розробника було виправлено більшість проблем протягом перших 2 місяців просування

Також провели базову SEO оптимізацію всіх основних сторінок сайту

Семантичне ядро ​​та контент-план

Оскільки сайт молодий і структура була відсутня, то на цей напрямок були кинуті всі основні зусилля. Насамперед було проведено подібний аналіз конкурентів та створено структуру для сайту, розбиту на пріоритеті

У ході просування (1 черга контенту) було реалізовано та оптимізовано 10 посадкових сторінок (локації та послуги), а також були складені рекомендації щодо реалізації 23 сторінок послуг та 14 сторінок локацій

Загалом у просуванні було 170 ключових запитів для 12 посадочних сторінок

У ході роботи склали контент-план на 3 черги для реалізації контенту з детальними тз копірайтеру на написання

Зовнішня оптимізація

Основні цільові конкуренти в ніші мають сильне посилання. На старті робіт було проведено докладний аналіз ніші з визначенням основних трафікових сторінок, звідки беруть трафік та посилання.

Середні показники конкурентів:

  • Посадкових сторінок 386 (мінімум успішного сайту 50)
  • Середній DR 26
  • Середня кількість доменів 207

Аналіз допоміг визначити, які саме посилання варто розміщувати, а також дуже допоміг у опрацюванні структури. У зв’язку з просуванням молодого сайту було обрано стратегію просування обережного просування.

Посилання профіль сайту за час просування було збільшено з 4 доменів до 65 доменів за даними Ahrefs. Після відходу клієнта з просування частина посилань відпала, а нові не додавалися

Які посилання використовували:

  • Розміщення сабмітів (локальні каталоги)

  • Аутрич посилання

  • 110 локальних каталогів (з посиланням та без)

  • 46 крауд ​​посилань (форуми/коментарі)

  • Крауд посилання (форуми та коментарі)

  • Розміщення гостьових постів

  • 10 Web 2.0 статті

  • 17 статейних посилань (аутрич та гостьові пости)

Хід роботи над проєктом

При взятті проекту робота в першу чергу було проведено докладний аналіз ніші з метою пошуку точок зростання. Необхідний був докладний ресерч ключових запитів щодо частотності з використанням таких сервісів: serpstat, ahfrefs, keyword planner, semrush. На основі цих даних були зібрані маски запитів за якими було проведено аналіз ніші, збір конкурентів та зібрано повне семантичне ядро.

Разом з цим було проведено повний технічний аудит сайту та було складено тз на всі основні технічні проблеми. Розробник виконав більшість завдань та вкрай оперативно реагував на появу недоробок.

На основі аналізу сайту, ніші та семантики склали контент план і відразу передали копірайтеру та розробнику тз на його впровадження першу чергу. На жаль, через відсутність достатнього бюджету, не вдалося реалізувати реалізацію всіх черг контенту, через що сайт слабше розвивався.

Після всіх аналітичних завдань перейшли до стандартного пулу завдань – оптимізація посадкових сторінок, мета-теги, лінківка.

І посилальне – обмежений бюджет змушував працювати з майданчиками не високої якості, основний наголос було зроблено на крауді посилання та сабміти.

Для роботи з посиланнями використовувалися гестпостинг, аутрич + інші виконавці. Основний упор було передано на найперспективніші сторінки для отримання трафіку

Роботи біля SEO

Для просування будь-якого локального бізнесу в США величезну роль відіграє його присутність в інтернеті, а саме репутація, важливо довести Google, що це реальний сайт, а не пустушка.

Величезну роль відіграє наявність у компанії активного профілю у соціальних мережах, присутність у локальних каталогах, наявність Google My Business та достатня кількість коментарів у ньому. Також дуже важлива присутність у локальних сервісах типу Yelp, Thumbtack

У клієнта всі ці моменти були відсутні і з великими труднощами виходило проводити реєстрацію та оптимізацію сервісів. У ході роботи були складені докладні рекомендації щодо створення, реєстрації профілів у соціальних мережах та на сайтах відгуків. Було проведено, в рамках додаткової роботи, реєстрацію та оптимізацію Google My Business, а також складено рекомендації на стимулювання клієнтів для отримання відгуків.

Результати та нюанси роботи з проєктом

Динаміка позицій з 30.04.2021 – 18.07.2021

Динаміка позицій c 22.07.2021 – 30.09.2021 (після додавання до партії нових ключових запитів)

На дату 18.07.2021 багато ключових запитів вийшли 10-40 позиції. Порівняно з першим зрізом ключових запитів від 22.04.21

На момент складання кейсу близько року роботи за проектом не проводились. За цей час:

  • Посилання на сайт не розміщувалися, стався невеликий відтік посилального.

  • За рахунок хорошої базової оптимізації, посилального, а також прокачування картки компанії на Google My Business у сайту спостерігається зростання трафіку та кількості ключових слів по Ahrefs

Якщо дивитися поточні позиції (вересень 2022 року), то позицію сайт займає наступні:

Тобто сайт за рахунок природного зростання, без активного SEO просування, за конкурентними запитами (seattle moving services) вже вийшов у топ-10, а за ВЧ ключами типу «Seattle Movers» впевнено сидить у топ-20

Висновки щодо результату роботи з проектом

Для молодого сайту в конкурентній ніші за 6 місяців просування досягли непоганих результатів. Частина запитів з’являлася на 1 сторінці, більшість частотних запитів впевнено сиділа на 3-5 сторінках, але результатів було недостатньо для досягнення основної мети.

Для досягнення цілей клієнта не вистачило достатнього бюджету на контент та посилання. Сайту дуже сильно не вистачає потужних трастових посилань з локальних ЗМІ, а також достатньої кількості аутрич посилань високої якості. Також обсяг сторінок значно програє конкурентам, немає можливості реалізувати всі необхідні посадкові сторінки та активно розвивати блог.

Рекомендація для будь-якого локального сайту – додавати 2-4 статті у блог щомісяця.

Загалом результати на фінал просування, а також на результати через рік після просування (без роботи над сайтом у цей період) показують правильність вибору стратегії та потенціал до розвитку.

Продовжуючи активне просування, нарощуючи масу посилань і продовжуючи посилювати і розміщувати контент на сайті – клієнт може отримувати все більш високі позиції в пошуковій видачі Google і отримувати клієнтів.

TOC