Динаміка посилального профілю

Динаміка посилального профілю по Ahrefs

Розміщені посилання в метриці відстеження посилань

Посилання в Google Search Console

Які посилання розміщувалися на проект за весь час
- Сабміти (сайти аналізатори) – прогін 500 майданчиків на 1 місяць
- Форумні посилання (крауд) – підживлення крадом весь період просування
- Коментарі під статтями (крауд) – підживлення крадом весь період просування
- Статейні посилання – розміщення платної статейної реклами
Кількість розміщених майданчиків:
- Сабміти – близько 500 майданчиків
- Гестпости – 32 статейні посилання
- Форумні коментарі – 80 майданчиків
Особливості роботи над проектом
Клієнт не проводив належної SEO оптимізації ресурсу.
- Відсутні тексти на посадкових сторінках, або тексти не оптимізовані
- Погана внутрішня лінківка
- Недостатня структура
Єдина робота яка велася за проектом – це посилання.
Незважаючи на це все – сайт отримав наступні результати зростання позицій:
Динаміка видимості сайту за Лютий-Березень (Google Search Console)

Позиції сайту за даними Pr-Cy – Україна



Позиції сайту за даними Ahrefs – Україна

Позиції сайту за даними Ahrefs – Russian Federation

Висновки щодо проекту
На момент складання кейсу – сайт має непогану динаміку позицій. Сайт починає отримувати перші позиції та закріпився у видачі за багатьма розділами. Як видно – обрана стратегія посилань працює і дає свій видимий ефект сайту. Але для заняття топових позиціях у пошуковій видачі недостатньо лише посилального просування
У сайту на даний момент є проблеми
- Немає вмісту на посадкових сторінках
- Відсутня коректна структура
- Відсутня коректна лінківка
- Недостатня оптимізація посадкових сторінок
- Технічні проблеми на сайті
Якщо їх виправити, то сайт може отримувати набагато кращі результати у зв’язку з посиланням на просування.
Важливо пам’ятати, що посилання – це лише частина SEO просування, а не його основа. Для того щоб сайт отримував топові позиції, трафік і клієнтів – важливо комплексно підходити до просування ресурсу. Посилання допомагають сайту бути видимим у пошуковій мережі, але основу просування складає внутрішня оптимізація – технічна якість сайту, seo оптимізація, структура та контент.