Залишити заявку

В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
Ми на зв'язку!

У процесі інтернет-просування вашого бізнесу неминуче виникатимуть ситуації, коли на сайті необхідно буде вносити зміни або слідкувати за його належною роботою. Це може бути пов’язано з оновленням контенту, випуском нових товарів/послуг, коригуванням бізнес-процесів і так далі. Адже ваш ресурс має відображати актуальний стан справ компанії. Подібно до того, як людина звертається до лікаря при перших ознаках нездужання, ваш сайт потребує професійної технічної підтримки. Це дозволить виявляти та вчасно реагувати на будь-які збої, несправності чи вразливості в його роботі. Ми ретельно стежитимемо за “самопочуттям” вашого веб-ресурсу і при необхідності “лікуватимемо” виниклі проблеми.

Як ми це робимо?

Ми аналізуємо поточний стан вашого сайту, виявляємо проблеми та пропонуємо план технічного обслуговування.

Для кого?

Технічна підтримка необхідна власникам бізнесу, які хочуть зосередитися на розвитку своєї справи, не відволікаючись на вирішення технічних проблем.

Як передати проект на підтримку?

Зв’яжіться зі мною і в залежності від об’єму проекту я надам можливі варіанти співпраці.

Що входить у роботу:

Сайт який має оновлену інформацію, завжди працює та швидко реагує на запити користувачів – викликає довіру у клієнта. По досвіду своїх клієнтів, найбільших конверсій отримує сайт, за яким слідкують. Особливо це важливо, коли сайт знаходиться в просуванні і має цільовий трафік. В даному випадку можуть бути постійні оновлення, впровадження нових ідей, які будуть працювати на збільшення конверсій. В рамках технічної підтримки такі зміни відбуваються під моїм контролем та з оперативним залученням спеціаліста у разі потреби.

Які технічні проблеми можуть виникнути?

Поширені питання

  1. Чому варто передати технічну підтримку сайту фахівцям, які займаються його просуванням?
    Передача технічної підтримки фахівцям, що займаються просуванням, має очевидні переваги. Ми вже знайомі з вашим сайтом та його особливостями, знаємо цілі бізнесу і бачимо потенціал розвитку ресурсу. Таким чином, підтримка забезпечується в контексті загальної маркетингової стратегії, де ми розробляємо технічні завдання під збільшення продажів та кількості заявок. Всі зміни впроваджуються швидко та з урахуванням майбутніх кампаній з просування.
  2. Які види робіт входять у технічну підтримку сайту, і як вони впливають на продажі?
    До технічної підтримки входять резервне копіювання, оновлення системи керування контентом та плагінів, моніторинг безпеки, очищення від вірусів, оптимізація продуктивності та швидкості завантаження. Всі ці дії сприяють безперебійній роботі сайту, що гарантує позитивний досвід користувачів, знижує кількість відмов і підвищує конверсію.
  3. Як забезпечується безпека даних та стабільність роботи сайту під час технічної підтримки?
    Ми регулярно проводимо резервне копіювання сайту, що дозволяє швидко відновити його роботу у разі збою або атаки. Постійний моніторинг безпеки дозволяє своєчасно виявляти та усувати віруси та шкідливий код, а також оновлювати захист від потенційних загроз. Ми відстежуємо всі компоненти сайту, оперативно оновлюючи їх, щоб вони не конфліктували між собою і стабільно працювали на благо вашого бізнесу.