Сайт постачальника енергетичних ресурсів. У сайту є брендовий трафік, ім’я в офлайні.
Мета клієнта – зайняти лідерство в ніші, наздогнати і перегнати основних конкурентів.
ВЧ запити в ніші мають високу конкуренцію, НЧ запити – без конкуренції.
Стан сайту – у сайту був пул основних сторінок, наповнений блог не трафіковими (корпоративними) статтями. Дві мовні версії. Низка серйозних технічних проблем: 404 помилки, низька швидкість завантаження, велика кількість неоптимізованих pdf файлів тощо.
Ще одна серйозна проблема – невідповідні шаблони сторінок, що просуваються. Відсутність текстів і контенту загалом. Весь контент пріоритетно розміщений у pdf файлах.
Оскільки сайт раніше був у просуванні, базова кількість посилань і динаміка була присутня. Посилальне було адекватної якості, без відверто спамних і проблемних посилань.
Показники трафіку на старті – 1002 людини з пошукової видачі Google.
У клієнта свій розробник (від компанії творця сайту), бюджет на тз необмежений, якість виконання і швидкість на висоті.
Бюджет на копірайтера – 50 тис символів на місяць
Посилальне просування – бюджет для цієї ніші вище середнього.
На старті просування у сайту було відносно слабке посилальне, а також великі проблеми зі структурою (її не було)
Провели повний технічний аудит, знайшли всі основні технічні проблеми і склали тз для розробника.
Пропрацювали дизайн посадкових сторінок і склали докладні рекомендації щодо поліпшення дизайну і функціоналу. Склали тз контент-менеджеру для поліпшення оптимізації PDF файлів і частково їх перенесли в контент сайту.
Опрацювали структуру і реалізували тз на створення посадкових сторінок з лінковкою.
Основні цільові конкуренти в ніші мають сильне посилальне. На старті робіт було проведено детальний аналіз ніші з визначенням основних трафікових сторінок, звідки беруть трафік і посилання.
Аналіз допоміг визначити які саме посилання варто розміщувати, а також дуже допоміг у опрацюванні структури.
Було складено детальний посилальний план:
- 40 форумних майданчиків на місяць
- 10-15 статейних вічних посилань
- Одноразова реєстрація за 200 трастовими локальними каталогами
- Розміщення сабмітів
Під час взяття проєкту в роботу насамперед було проведено детальний аналіз ніші. Потрібно було зрозуміти, де брати трафік для проєкту і що б цей трафік був цільовим.
Аналіз основних конкурентів, зазначених клієнтом, не дав відповіді на це питання, оскільки ці конкуренти отримували переважно брендовий трафік або трафік з топ ключів у ніші “електроенергія”, “ціна на газ”, “газ Україна”. Необхідний був детальний ресерч ключових запитів за частотністю з використанням таких сервісів: serpstat, ahfrefs, keyword planner, semrush. На основі цих даних було зібрано маски запитів, за якими було проведено аналіз ніші, збір локальних конкурентів і зібрано повне семантичне ядро.
Разом з цим було проведено повний технічний аудит сайту і було складено тз на всі основні технічні проблеми. Розробник виконав усі завдання дуже швидко, за що велика подяка клієнту.
На основі аналізу і семантики склали контент-план і одразу передали копірайтеру і розробнику тз на його впровадження. Перша черга – локальні сторінки, друга – залишок локальних сторінок і основні сторінки, що просуваються на сайті.
Після впровадження всього контент-плану почали переходити до оптимізації блогу.
Після всіх аналітичних завдань перейшли до стандартного пулу завдань – оптимізація посадкових сторінок, мета-теги, лінкування.
І посилальне – у клієнта був хороший бюджет, який дозволив реалізувати хорошу динаміку.
Для роботи з посиланнями використовувалися як популярні біржі, для швидкого отримання якісного посилального профілю, так і аутріч + сторонні виконавці. Найбільш трастові ресурси пускали на топ-сторінки з ВЧ-запитами, слабші – на локальні сторінки.
У проєкт було вкладено велику кількість часу та зусиль. Значне зростання позицій почалося після впровадження структури і правильно обраної посилальної стратегії.
За час просування до піку трафік було збільшено більш ніж у 5 разів.
Усі цільові НЧ запити виведені в топ-10, частина запитів у топ-5.
З цікавих моментів – реалізація структури і посилального перший ефект дала не на сторінки локацій, а на ВЧ запити. Самі сторінки локацій поступово індексуються і після виходу запитів у топ-10 починають давати трафік. Частина міст, наприклад Полтава, Суми та подібні далекі від топ-10 і вийдуть у топ під час просування, і почнуть давати свій трафік. Топ міста, як-от Київ, Дніпро тощо, за основними ключами так само далекі від топа і під час роботи покращуватимуть свої позиції і даватимуть свою частку трафіку.
На момент складання кейса по роботі над проектом ми домоглися результатів, що перевищують очікування в кілька разів. Команда оптимізаторів отримала величезний досвід у роботі над цим великим проєктом і підкреслили величезну кількість фішок і нюансів, які використовуються на всіх нинішніх і майбутніх просувних сайтах.
Насамперед це навички якіснішої аналітики, роботи з контентом у великих об’ємах, величезний досвід у локальному просуванні та пошуку особливих фішок у досить-таки екзотичній ніші…
Окрема вдячність – залученому клієнту, з боку якого максимально швидко виконували всі зміни на сайті і вчасно виділяли бюджет на посилання і контент.