Написати мені

    В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
    Ми на зв'язку!

    Просування мобільних додатків

    Щойно застосунок створено і готовий бути представленим своїм користувачам, одразу ж постає питання про те, як знайти свою цільову аудиторію і привернути до нового продукту увагу. Як і в просуванні сайтів, застосунки також потрібно оптимізувати і просувати, ці завдання називаються ASO (App Store Optimization).

    ASO просування – це процес просування мобільного застосунку в App Store для iOS і Google Play Store для Android. Мета ASO полягає у збільшенні видимості застосунку, залученні цільової аудиторії та збільшенні кількості завантажень.

    Як проходить оптимізація мобільних застосунків

    Пошукова оптимізація застосунків має схожі завдання з просуванням сайтом. Навіть ці два напрямки можуть посилювати один одного стосовно продукту клієнта, а головне – викликати бажання завантажити і встановити застосунок. Загалом, послуги просування aso містять у собі:

    Виявлення мети

    Перед початком створення застосунку в нього було закладено мету і її необхідно чітко позначити. Далі необхідно перевірити, чи збігається кінцевий функціонал розробленого продукту з нею. Чи легко зробити покупку або зв’язатися з компанією, якщо це потрібно. Чи не виникають користувацькі нерозуміння на шляху до конверсії.

    Aso аналіз

    Це охоплює як дослідження застосунку, зручності користування, відсутності технічних помилок, так і вивчення конкурентів – інших застосунків, які виконують ідентичні функції. Це дасть можливість попрацювати над деталізацією відмінностей, а також виявити УТП, яке несе в собі новостворене.

    Підбір ключових слів

    На цьому етапі необхідно розуміти свою цільову аудиторію і терміни, які користувачі вводять у поля пошуку за необхідності скористатися представленим товаром або послугою. Необхідно підібрати релевантні, короткі, легко сприймаються слова, які повинні бути природним чином використані для опису або назви.

    Внутрішня оптимізація

    Прописується назва, опис, підзаголовок. Також перевіряється внутрішня навігація.

    Оптимізація візуалу

    Іконка та лого застосунку, скріншоти та відео, кольори та графічні елементи – усе має передавати головне завдання застосунку. Вони мають бути зрозумілими без додаткових пояснень. Користувач за лічені секунди приймає рішення про завантаження.

    A/B тестування

    Цей етап не є обов’язковим, однак під час запуску нового застосунку або просування вже працюючого, можна проводити експерименти для виявлення елементів і текстів, які працюють краще. Жоден прогноз не спрацює краще, ніж реальні факти скачування. Після отримання результатів дані аналізуються і оформляються в завдання для доопрацювань.

    Відгуки та фідбеки

    Позитивні відгуки найкращим чином впливають на рішення користувача про завантаження програми. Саме на цих даних і спрацьовує рейтинг у магазині. Необхідно працювати з аудиторією, яка вже використовує застосунок і стимулювати залишення відгуків.

    Робота з сайтом

    Застосунок є окремою структурною одиницею з погляду розробки, проте разом із сайтом може бути єдиним інструментом бізнесу залучення клієнтів і збільшення доходу. Щоб забезпечити максимальну ефективність і взаємодію між додатком і сайтом, необхідно приділити особливу увагу таким аспектам:

    Єдина айдентика

    Візуальна частина має посилювати позиціонування і впізнаваність бренду в інтернеті.

    Зручність скачування

    Розміщення посилань на скачування застосунку в зручному і видимому місці.

    Сторінка на сайті

    Створення окремої сторінки на сайті з описом як працює і які додаткові переваги має додаток.

    Синхронізація даних

    Важливо забезпечити синхронізацію даних між застосунком і сайтом, щоб користувачі мали доступ до одних і тих самих акаунтів, інформації, історії замовлень тощо.

    Крос-промоушен

    Обидва інструменти можуть просувати один одного. Наприклад, на сайті вказати акцію, яка діє при замовленні через застосунок. Проте вся розширена інформація в мобільній версії сайту.

    Спілкування з клієнтами

    Створення ефекту присутності та можливості вирішити будь-яке питання, щоб застосунок якомога довше залишався затребуваним.

    Замовити aso оптимізацію можна у нас!

    Звертаючись до наших фахівців, ви отримуєте можливість налаштувати ефективну взаємодію між додатком та іншими продуктами компанії, забезпечити відповідність його функціональності цілям користувачів. А головне, допоможе максимально використовувати потенціал застосунку та залучати більше користувачів.

    Чому варто замовити у нас?

    1. Компанія повного маркетингового циклу. Ми знаємо всі технічні деталі створення застосунків і сайтів, вимоги та алгоритми як пошукових систем, так і магазинів застосунків.
    2. Говоримо однією мовою. Наші пояснення прості і ви завжди будете розуміти, на якому етапі робіт знаходиться ваш проєкт.
    3. Досвід просування. Від самого початку розробки сайтів і застосунків ми їх і просуваємо.
    4. Фахівці. До виконання завдання ми можемо залучати різних спеціалістів, що забезпечує повну включеність у задачу та оперативне рішення.

    Що таке ASO просування

    Це пошукова оптимізація застосунків, що призводить до збільшення популярності та кількості завантажень.

    Скільки коштує ASO

    Оцінюється індивідуально. Ціна на просування застосунків залежить від початкової точки старту, а також пов’язаних продуктів. Деякі роботи з просування застосунку можуть бути виконані в комплексі із загальним просуванням сайту.

    Що входить в ASO

    Оптимізація застосунку, налаштування шляху конверсії, просування в магазинах застосунків і зовнішніх ресурсах.