З цим питанням зіштовхується не тільки новий бізнес, але й той, що на ринку вже давно. Навіть більше, питання того, як отримувати клієнтів в Німеччині цікавить не лише підприємців, які проживають декілька років в країні, а навіть і тих, хто тут вже більшість свого життя.
Німеччина підтримує малий бізнес та створює комфортні умови для перших кроків. Саме ентузіазм в цей період закладає більшості підприємців бажання рухатись далі. Якщо ви тільки починаєте свою власну справу, пошук клієнтів може бути хаотичним процесом, в якому можна легко втратити гроші.
Ми пропонуємо відпрацьовану на практиці схему взаємодії з локальними клієнтами, враховуючи культурні особливості та переваги аудиторії, для якої призначений товар чи послуга.
Наш досвід грунтується на інтернет-рекламі в сегментах b2b та b2с, яка взаємодіє відразу з місцевими майбутніми клієнтами, які шукають вашу послугу чи товар. Бути в їх полі зору означає зайняти свлоє місце в обраній ніші.
-
Вивчення ніші та конкурентів
-
Структура послуг та/чи груп товарів
-
Дослідження конкурентів
-
Аналіз сайту (за наявності)
-
Вибір каналів просування бізнесу
-
Створення стратегії
-
Написання контенту за необхідності
-
Робота з локальними клієнтами
-
Робота з Google картами
-
Постійний моніторинг усіх виконаних завдань на відповідність стратегії.
-
Як знайти клієнтів для бізнесу в Німеччині?
Там, де вони вже шукають вирішення своєї проблеми або питання. Для більшості товарів і послуг – це, звичайно ж, інтернет. Ми створюємо шлях, яким ваші клієнти знаходять вас. Ці кроки закладають основу нашої діяльності та створюють передумови для того, щоб ви стали сильним гравцем у своїй ніші, прагнучи зайняти місце в топі пошукових систем. Наша мета – не просто досягти високих показників у звітах, а показати реальний результат – видимі позиції, збільшення цільового трафіку, а головне – реальні клієнти, які будуть зв’язуватися з вами і залишати заявки.
-
Клієнти з Інтернету в Німеччині
В Google ваші потенційні клієнти шукають товари або послуги, які ви пропонуєте. У Німеччині, як і в інших країнах, більшість людей не бажає витрачати багато часу на вивчення всіх пропозицій у ніші. Тому сайт, який викликає довіру та займає високі позиції у пошуковій видачі, має значну перевагу. Близькість до клієнта в цьому контексті означає не лише географічне розташування, але й наскільки легко та швидко ваші пропозиції можуть бути знайдені в пошуковій системі. Чим вище ваш сайт знаходиться в пошуковій видачі за релевантними запитами, тим більша ймовірність, що користувач обере саме ваше пропозицію.
Важливим є також пошук ключових фраз, за якими потенційний клієнт може знайти ваш бізнес. Крім того, враховуючи специфіку місцевого ринку, складання такого списку ключових фраз стає гарантією залучення аудиторії, уже готової до покупки.
-
Власникам нового бізнесу та бізнесменам, які вирішили перенести свою діяльність з рідної країни до Німеччини.
-
Підприємцям, які зацікавлені в розширенні своєї онлайн-присутності та у пошуку нових каналів продажів у Німеччині.
-
Власникам локального та іноземного бізнесу, які хочуть отримувати клієнтів з пошукової системи Google на території Німеччини.
-
Маркетологам, які прагнуть збільшити видимість та привабливість свого продукту чи послуги на німецькому ринку.