В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
Ми на зв'язку!
Seo аналітика сайту
Аналітика просування сайту – це обов’язковий і важливий етап у будь-якому маркетинговому завданні. Вона виконується постійно в рамках моніторингу успішності виконаних дій і відстеження впливу будь-яких дій. Це все допомагає приймати рішення для подальшого поліпшення стратегії розвитку. Проводити аналітику означає мати доступ до об’єктивних даних. Перевірка сайту на seo оптимізацію це обізнаність власника бізнесу про те, що відбувається з бізнесом в інтернеті.
Коли проводиться?
Під час представлення бізнесу в інтернеті
Навіть якщо сайт не перебуває в активному просуванні – вивчення аналітики сайту є ключем до розуміння основних процесів, які відбуваються на сайті. Розуміння шляху клієнта допомагає зрозуміти, в якому місці відбуваються конверсії, а де є помилки.
Пошук нових ідей і точок зростання
Уважне вивчення зміни навіть таких простих показників, як відсоток конверсії, кількість трафіку на сайт і його джерел, показник відмов – може допомогти знайти слабкі місця, нерелевантні сторінки на сайті, а також побачити втрачені можливості, які можуть впливати на отримання прибутку компанії. Адже навіть базовий seo аналіз контенту може виявити дублі, які можуть блокувати показ сайту за запитами.
При прийомі SEO фахівця в штат або залучення нової команди
Обов’язкова seo аналітика сайту під час прийняття проєкту в роботу, а також якщо ви починаєте співпрацю з новими виконавцями і хочете перевірити результат їхньої роботи за певний період часу.
Що ви отримаєте?
Незалежно від причини звернення, результат буде оформлено у звіт з seo оптимізації. Це повноцінний документ для роботи зі списком проблем, які присутні у вашого сайту, і головне з інструкцією про те, що потрібно зробити, щоб отримати зростання у своїй ніші. Це все реалізувати зможе і Ваш фахівець. Сео консультації також проводяться нашими фахівцями після проведення аудиту, щоб відповісти на всі запитання, що цікавлять, і, якщо потрібно, разом із замовником визначити пріоритетні напрямки діяльності та ті, які зможуть принести найшвидший результат.
Які аудити ми проводимо?
На будь-якому етапі просування проєкту ми робимо:
Комплексний аналіз конкуренції в ніші
Точковий аналіз успішних конкурентів
Аналіз посилань
Юзабіліті аналіз
Технічний аналіз
Аналіз контенту
SEO аудит
Сео аналітика сайту
Проводиться безоплатно під час прийняття проєкту в роботу, для того щоб визначити нашу стартову точку, перевірити раніше проведені роботи і виявити помилки, які можуть гальмувати досягнення в майбутньому. На підставі звіту ми складаємо як план розвитку проєкту, так і можемо прогнозувати необхідний бюджет на роботи і посилальне посилення. Сео перевірка сторінки також проводиться за необхідності зрозуміти, що відбувається на окремому URL, якщо вона є однією з посадкових.
Вам необхідно провести якісний SEO аудит бізнесу?
Залиште свої дані, і наш проджект-менеджер зв’яжеться з вами!
Послуги seo аналітика необхідні, щоб розуміти курс розвитку проєкту. Без нього неможливо якісно рухатися далі й уникати помилок. Тому в нашій команді такий фахівець бере участь у роботі над кожним сайтом.
Як перевірити SEO фахівця
Необхідно провести комплексний аудит і зіставити результати з виконаними завданнями по сайту. Щоб побачити ефективність роботи необхідно проаналізувати дані за допомогою інструментів і метрик. Почати можна з Google Analytics і Google Search Console.
Як перевірити ефективність SEO просування
Необхідно порівняти показники трафіку на сайт, кількість конверсій, кількість показів сайту в пошуковій системі, за ключовими словами, (CTR), показник відмов, середні суми продажів, по можливості порахувати вартість залучення нового клієнта (LTV), а також вартість повернення інвестицій з кожного рекламного каналу (ROAS).
Як контролювати SEO
Насамперед потрібно переконатися, що перед тим як сайт заходить у просування, на сайті встановлено метрики для контролю. Необхідно постійно проводити порівняння за пророблений період, коли проводиться seo, з аналогічним періодом, коли ніяких активних дій не було. Обов’язково проводьте метрики залученості, щоб розуміти, які цільові сторінки робочі та який контент найбільше відповідає запитам цільової аудиторії.