Написати мені

    Seo просування на зарубіжний ринок – що це і коли справді потрібно звертатися до фахівців?

    Якщо ви позиціонуєте свій бренд, товари та послуги як міжнародний бізнес, перше, що необхідно зробити в онлайн-просторі – це потрапити в Google

    Розвиток бізнесу на території зарубіжної країни неможливий без сайту рідною мовою своєї аудиторії. Бажано продумати цей шлях свого розвитку на етапі розробки і додавання потрібних мовних версій на свій сайт. Адже ви повинні говорити з вашим клієнтом однією мовою.
    • Необхідно розуміти як ваш товар або послуга називається мовою того регіону, де ви хочете бути представленими. Які існують скорочення та альтернативні назви.
    • Які традиції вживання товарів або послуг.
    • Чи є локальні проблеми в регіоні, пов'язані з вашими товарами і послугами, правові норми.

    І звичайно ж, необхідно зробити так, щоб ваш клієнт знайшов ваш сайт на першій сторінці пошукової системи. Усе це, і ще більший пласт роботи, і є те, що наші клієнти часто називають розкруткою сайту англійською мовою і чим ми займаємося понад 10 років.


    Специфіка просування сайтів на західну аудиторію відрізняється від просування тільки на український ринок. До цього слід ставитися серйозно під час вибору команди, якій ви довірите свій проєкт. Адже фактично завдяки команді з seo просування про ваш бізнес дізнається клієнт в іншій країні. Ви отримаєте доступ до більшої кількості зацікавлених клієнтів вашої ніші.


    Працюючи з українськими проєктами, які ми просуваємо в Європі, США та Канаді, а також з проєктами іноземних клієнтів, для себе ми вивели алгоритми, які – оперативно реалізуємо.

    Хочете індивідуальну пропозицію для Вашого бізнесу?
    Залиште свої контактні дані, і наш менеджер з проекту зв'яжеться з Вами.
    Як відбувається SEO просування англомовного сайту
    Seo просування англомовного сайту це завжди мікс останніх технологій, алгоритмів і виваженості кожного рішення, які можуть впливати на успішне просування сайту. Насамперед, під час роботи з сайтами на міжнародний ринок ми перевіряємо контент на унікальність.

    На жаль, це одна з наймасштабніших і найголовніших помилок, якої припускаються власники сайтів, - не перевіряють інформацію на плагіат і на достовірність інформації перш, ніж її розмістити на своєму сайті. Адже розміщуючи контент, відповідальність за нього несе власник. І якщо в Україні більшість суперечок вирішуються на стадії попередження одного бізнесу іншому, то в Європі, більшість суперечок лише починаються з офіційного звернення компаній, які займаються захистом авторського права. Тому ми уважно підходимо до питання унікальності та корисності контенту в рамках створення стратегії та всіх дій, що можуть вплинути на просування сайту в англомовному інтернеті та й загалом на зарубіжному ринку.
    Розкрутка англомовних сайтів не виключає також і технічного аудиту, а головне, оперативного виправлення технічних помилок. Адже коли йде боротьба в конкурентній ніші серед сотень інших компаній, не можна втрачати час.

    Юзабіліті аудит також є важливою стадією прийняття проєкту в роботу і перевірка сайту на відповідність основним нормам сайту, на якому відвідувач завжди ваш головний гість.

    Кожен проєкт завжди індивідуальний, і початкова точка просування у всіх різна. Тому в роботі ми завжди дотримуємося принципу унікальності, і ми не будемо робити роботи, які не принесуть результату, або вже були якісно реалізовані на сайті раніше. Навпаки, ми хочемо витрачати час і виділений бюджет на посилення кожного бізнесу.

    Орієнтовна структура роботи над вашим сайтом протягом першого місяця співпраці:

    Підключення гугл метрики та аналітики або отримання доступів

    Написання завдань фахівцям - розробнику, копірайтеру, дизайнеру

    Аудит і оптимізація зображень, фото, відео контенту

    Налаштування robots.txt

    Робота над внутрішньою оптимізацією, написання метатегів, впровадження шаблону мікророзмітки

    У разі необхідності, внесення змін до структури сайту згідно зі сформованим семантичним ядром сайту

    Оптимізація коду сайту і верстки

    Робота над перелінковкою

    Генерація sitemap.xml

    Створення контенту, написання текстів

    Далі, ми отримуємо стратегію просування, яка завжди відкрита до змін, тому що SEO це завжди про швидке реагування. А на міжнародному ринку це правило працює ще точніше! Адже якщо на початок нашої співпраці у конкурентів проєкту був один план і бюджет, то вже через 2 тижні все може змінитися. Тому внутрішній аналіз конкурентів ми проводимо постійно і пропонуємо необхідні дії.
    У чому особливості просування англомовного сайту порівняно з просуванням в Україні

    Під час розкручування сайту на західні країни велику увагу необхідно приділити контенту, його точності, унікальності і, звичайно ж, корисності. Він має максимально точно відповідати на запит користувача, в жодному разі не вводити в оману і давати невірну інформацію. Пошукова система це бачить і враховує разом із сотнею інших параметрів під час видачі сайту на тому чи іншому місці в Гугл.

    Головна особливість і відмінність від просування в Україні - інші фактори ранжування і більш точна відповідність кожному з них. Також, хвиля конкуренції, з якою стикаються проєкти України, які вирішили просуватися на іноземний ринок, часто збиває з наміченого плану. Однак, щоб зробити цей шлях ривком розвитку бізнесу, радимо замовити просування сайту на захід і з нашим досвідом убезпечити себе від втрати часу і доходу!

    Хочете індивідуальну пропозицію для Вашого бізнесу?
    Залиште свої контактні дані, і наш менеджер з проекту зв'яжеться з Вами.
    Ми робимо акцент на внутрішній оптимізації, на технічному стані сайту, на зручності користувача, що в кінцевому підсумку впливає на репутацію сайту та видимість його в мережі. Для того, щоб ваш бізнес став максимально близьким вашому клієнту, у нас є професійні копірайтери англійською мовою.
    • Європа
    • Україна
    • США
    • Канада
    • Австралія
    • Ізраїль
    • Франція
    • Іспанія
    • ОАЕ
    Відповіді на питання про SEO
    Вопрос №1  Як проходить SEO просування англомовного сайту?

    Просування сайту англійською мовою, як і будь-якого іншого, починається з аналізу сайту і конкурентів, ключових слів, складання семантичного ядра сайту з урахуванням потреб і особливостей місцевого ринку. Паралельно робимо технічний аудит сайту і виявляємо помилки, які впливають на віддачу коду, на швидкість завантаження сайту і на загальну роботу всього функціоналу. Оцінюємо зручність користування і проводимо UX аудит. На підставі цього, складаємо завдання для розробника, дизайнера, копірайтера.

    Далі, проводимо внутрішню оптимізацію, працюємо з посадковими сторінками, мета-тегами, Sitemap, Robots.txt. Також, реалізуємо посилальний план. Усе це супроводжують постійний моніторинг ситуації на ринку та дій конкурентів. За потреби переглядаємо та доповнюємо семантичне ядро, додаємо нові категорії та ключові слова.

    Вопрос №2  У чому особливість просування англомовного сайту?

    Головна особливість просування сайтів у Гугл на зарубіжні ринки полягає в дотриманні більшої кількості алгоритмів і правил, ніж на локальному. Перш ніж приступити до роботи, необхідно провести маркетинговий аналіз, щоб виявити свою цільову аудиторію, знайти і зрозуміти її, дізнатися про шлях клієнта, який звик проходити ваш клієнт. З'явиться там у потрібний час у потрібному місці і не втратити з ним зв'язок за час взаємодії.

    Наступна особливість - це контент, який подається не просто як набір ключових слів для пошукового робота, а насамперед як допомога вашому відвідувачеві розв'язати своє завдання. Він має бути корисним. Офіційні представники Гугл створюють постійно методології, за якими його оцінюють, завжди попереджають про це, і вводять санкції проти порушників. У кожній країні просування англомовного сайту це дотримання стандартів SEO, плюс специфіка менталітету і традицій. Наприклад, розкрутка сайту в США - це спринт, який ми біжимо з нашим клієнтом. Це завжди швидкість прийняття рішень, створення цікавого та унікального контенту, постійний моніторинг дій конкурентів. Конкуренція в нішах, у яких ми працюємо, навчила нас не втрачати можливості та вкладені кошти.

    Вопрос №3  Скільки коштує просування англомовного сайту?

    Вартість просування сайту на зарубіжні ринки залежить від більшої кількості факторів, ніж на ринку України. Також, залежно від обраного масштабу просування, кількості ключових слів, регіонів, мов просування, ціна послуги відрізнятиметься. Мінімальна вартість від 400 дол.

    Вопрос №4  Чи надаєте ви послуги розробки?

    Так, у нашій команді є розробники, які можуть працювати за написаним нами технічним завданням. Адже часто для його реалізації недостатньо просто внести зміни в адмінці сайту, потрібно працювати з кодом, верстати нові посадкові сторінки, виправляти помилки, покращувати швидкість і тд. Часто потрібне доопрацювання наявного сайту згідно зі стратегією просування, це також може реалізувати наш фахівець, якщо у клієнта немає зв'язку зі своїм розробником.

    Вопрос №5  Що входить у просування сайту?

    У просування сайту в Гугл входить первинний аналіз ніші, сайту, аудити контенту і технічного стану, технічні завдання на виправлення помилок, створення семантичного ядра сайту, складання стратегії просування і оперативне внесення змін, постійний моніторинг позицій конкурентів, їхніх дій і контенту. Окрема увага - це лінкбілдінг, який потрібно проводити постійно, помірно і якісно. Необхідно перевіряти кожен інтернет-ресурс, який посилатиметься на сайт нашого клієнта, писати для цього відповідні й тематичні статті. Стежити за тим, що люди говорять про бізнес клієнта, і вносити зміни в роботу сайту, а іноді й усього бізнесу, щоб покращувати репутацію не тільки вебсайту, а й загального уявлення бізнесу у світі.

    Якщо коротко, SEO просування сайту - це завжди робота над внутрішньою, зовнішньою та технічною оптимізацією.

    Ми робимо все, щоб наші клієнти виходили на нові ринки і збільшували свій прибуток. SEO це реальний інструмент прискорення цього процесу!

    Залиште заявку, і ми підберемо найвигідніші умови співпраці.