Створення фіду даних для Google Merchant Center

  • Створення фіду даних для Google Merchant Center

    Створення фіду даних для Google Merchant Center є важливим кроком для інтернет-магазинів, які хочуть розмістити свої товари в службах Google Shopping та інших сервісах Google. Саме цей файл просять спеціалісти з реклами, для того щоб налаштувати кампанію Він зазвичай містить деталізовану інформацію про продукти магазину: назви, ціни, зображення, опис тощо. Правильно налаштований фід є ключем до збільшення видимості ваших товарів та покращення продажів.

  • Як починається процес налаштування?

    Процес створення фіду даних починається зі збору інформації про кожен продукт у вашому асортименті. Важливо включити таку інформацію як ID продукту, назву, опис, ціну, стан товару, наявність, фотографії та інші характеристики, які допоможуть потенційному покупцеві зробити вибір. Уявіть, ви шукаєте нову спортивну куртку в Google. Знаходите цікаву пропозицію з гарним зображенням, але в описі не вказано ні розмірів, ні кольорів, ні матеріалу. Навряд чи з такою скупою інформацією ви наважитесь зробити покупку, чи не так?

  • Що далі?

    Після збору всієї необхідної інформації, наступним кроком є створення самого фіду у форматі, який підтримується Google Merchant Center. Це може бути XML або текстові файли CSV. На цьому етапі важливо дотримуватися правил та рекомендацій Google щодо форматування та надання даних, оскільки помилки в фіді можуть призвести до відхилення продуктів з лістингу або до помилок у відображенні товарів.

seo-services-23
  • Заключний етап

    Після створення фіду він має бути завантажений у ваш обліковий запис Google Merchant Center. Google перевірить фід на відповідність стандартам і правилам. Після успішної перевірки продукти з’являться у пошуковій видачі Google Shopping. Саме на цьому етапі, можна сказати, що реклама почала працювати. Як бачимо, цьому етапу передує дуже детальна робота, яка зазвичай виконується або самим замовником, або спеціалістом.

Процес налаштування фіду даних для Google Merchant Center

Починається з підготовки детальної інформації про кожен товар з вашого асортименту.

Перш за все, вам необхідно зібрати наступні дані по кожній позиції:

  • Унікальний ідентифікатор або код товару в вашій системі (якщо є).

  • Актуальна ціна та стан товару (новий, вживаний, знижка тощо).

  • Якісні фотографії товару з кількох ракурсів.

  • Повна назва товару та його лаконічний опис, щоб покупці відразу розуміли, про що йдеться.

  • Інформація про наявність товару на складі.

  • Додаткові характеристики та специфікації, які можуть бути важливими для покупця при виборі (колір, розмір, матеріал тощо).

Правильне заповнення фіду даних

Зібравши всю цю інформацію, вам потрібно буде систематизувати її у форматі, який вимагає Google. Зробити це можна самостійно або за допомогою спеціальних плагінів/модулів для вашої системи керування магазином. Чим точніше і детальніше ви заповните фід даними про товари, тим більш релевантно і привабливо вони будуть відображатися в Google Пошуку та Google Шопінгу для покупців.

seo-services-24

Опишіть свій запит
і ми зробимо для Вас
пропозицію

Напишіть мені, щоб бути в ТОП

    • icon-google-partner
    • icon-google-analytics
    • icon-google-ads-color

    Відповіді на поширені питання

    Які найчастіші помилки при створенні фіду даних?

    Одна з найбільш поширених помилок, з якою стикаються інтернет-магазини, – це неповні або неточні дані про товари. Типовою проблемою є некоректні або застарілі ціни та дані про наявність товару. Нічого так не дратує клієнта, як побачити хорошу ціну в Google, а потім дізнатися, що товар насправді відсутній у наявності або ціна вже змінилася. Тому життєво важливо регулярно оновлювати фід, щоб ціни та наявність відповідали реальності. Саме тому участь замовника реклами в цьому процесі є обов’язковою, оскільки саме він може надати точні дані.

    Як оновлювати фід даних?

    Фід даних потрібно регулярно оновлювати, щоб відображати будь-які зміни у наявності товарів, цінах або характеристиках. Це може бути зроблено вручну або автоматизовано за допомогою API.

    TOC