Лінкбілдинг – з чого почати?
-
Насамперед необхідно мати загальний план просування, зібране семантичне ядро і розуміння, як все це пов’язати із зовнішньою оптимізацією. Розміщення зовнішніх посилань, що є частиною стратегії лінкбілдингу, має проводитися з попереднім аналізом сайту, на якому такі лінки будуть розміщені. Це допоможе не допустити погіршення репутації свого сайту.
-
Що важливо знати
Посилальна стратегія сайту – це план посилення сайту за рахунок побудови якісної співпраці з іншими інтернет-майданчиками. Принцип якості є ключовим. Не потрібно брати кількістю лінків, оскільки ці підходи вже не працюють, а навіть навпаки можуть подати невірний сигнал пошуковим роботам, за що на сайт можуть бути накладені фільтри. Тому важливо проаналізувати авторитетність домену і метрики авторитетності сторінок, сайту загалом і анкорний текст. Також потрібно зберігати баланс між dofollow і nofollow посиланнями і періодично проводити моніторинг посилального профілю, навіть якщо з вашого боку не було ніяких дій.
-
Скільки посилань необхідно сайту?
На це запитання можна відповісти лише детально вивчивши сайт, нішу і конкурентів. Ґрунтуючись на цій інформації, можна складати контрольний план. Ми його робимо на 6 місяців і рік. Важливо розуміти, що посилальна стратегія – це заздалегідь продумані кроки з посилення позицій, аналіз отриманих результатів і внесення коригувань у подальші дії. Акуратні дії з нарощування посилальної маси на сайт допоможуть сформувати довіру до ресурсу. Різкі і не продумані, навпаки – або не вплинути і злити бюджет, або ще гірше – погіршити видимість сайту. Тому до кожного проєкту ми ставимося індивідуально і даємо рекомендації тільки після аналізу сайту.

-
Де брати посилання на сайт?
Залежно від тематики сайту можуть бути задіяні різні платформи та інтернет-майданчики. У посилальному плані ми завжди розписуємо, посилання яких видів і кількості потрібні для досягнення результатів. Так, наприклад, це можуть бути статейні посилання, крауд, каталоги, так і складніші – лінки з головних сторінок сайту, pbn тощо. Для ефективного розвитку сайту потрібно поєднувати всі ці джерела і не зациклюватися на одному.
Опишіть свій запит
і ми зробимо для Вас
пропозицію
Напишіть мені, щоб бути в ТОП
Як наростити кількість посилань?

Ця тема є актуальною для будь-якого сайту, який хоче займати топові позиції в пошуковій системі. Для цього потрібно налагодити співпрацю з іншими сайтами. Важливо розуміти, що лінки мають виходити з надійних джерел, їх розміщенням слід займатися після попереднього аналізу домену та сайту. Швидкість нарощування має бути плавною, інакше можна потрапити під покарання. Розміщення кожного лінка проводиться за різними умовами.
Тут же виникає і питання, про те, як правильно купувати посилання для просування сайту. Однак яким би не був шлях їх отримання – контент на сайті все одно має бути унікальним і релевантним.
План просування сайту
Перед початком робіт з SEO ми складаємо детальний план наших дій, куди включаємо:
-
SEO аудит
-
Виправлення технічних помилок сайту
-
Аналіз посилального профілю
-
Складання технічних завдань
-
Посилальне просування
-
Технічний аудит
-
Пошук і аналіз ключових слів
-
Аналіз конкурентів
-
Написання контенту
-
Моніторинг позицій
Відповіді на поширені питання
Що таке посилальний профіль сайту?
Це кількісні та якісні показники про всі зовнішні лінки, які посилаються на сайт. Сюди входить кількість посилань, їхня якість, релевантність розміщених посилань темі сайту, місце розміщення лінків.
У чому різниця між dofollow і nofollow лінками?
Dofollow посилання індексуються пошуковими системами і впливають на рейтинг та авторитетність сайту, на який вони ведуть. Nofollow не впливають на авторитетність прямим способом, оскільки не є сигналом для пошукових систем, проте можуть приводити цільовий трафік на сайт. Здоровий баланс між цими посиланнями та контроль кожного з них зможе покращувати загальні показники сайту.