Написати мені

    В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
    Ми на зв'язку!

    Створення фіду даних для Google Merchant Center

    Створення фіду даних для Google Merchant Center є важливим кроком для інтернет-магазинів, які хочуть розмістити свої товари в службах Google Shopping та інших сервісах Google. Саме цей файл просять спеціалісти з реклами, для того щоб налаштувати кампанію Він зазвичай містить деталізовану інформацію про продукти магазину: назви, ціни, зображення, опис тощо. Правильно налаштований фід є ключем до збільшення видимості ваших товарів та покращення продажів.

    Як починається процес налаштування?

    Процес створення фіду даних починається зі збору інформації про кожен продукт у вашому асортименті. Важливо включити таку інформацію як ID продукту, назву, опис, ціну, стан товару, наявність, фотографії та інші характеристики, які допоможуть потенційному покупцеві зробити вибір. Уявіть, ви шукаєте нову спортивну куртку в Google. Знаходите цікаву пропозицію з гарним зображенням, але в описі не вказано ні розмірів, ні кольорів, ні матеріалу. Навряд чи з такою скупою інформацією ви наважитесь зробити покупку, чи не так?

    Що далі?

    Після збору всієї необхідної інформації, наступним кроком є створення самого фіду у форматі, який підтримується Google Merchant Center. Це може бути XML або текстові файли CSV. На цьому етапі важливо дотримуватися правил та рекомендацій Google щодо форматування та надання даних, оскільки помилки в фіді можуть призвести до відхилення продуктів з лістингу або до помилок у відображенні товарів.

    Заключний етап

    Після створення фіду він має бути завантажений у ваш обліковий запис Google Merchant Center. Google перевірить фід на відповідність стандартам і правилам. Після успішної перевірки продукти з’являться у пошуковій видачі Google Shopping. Саме на цьому етапі, можна сказати, що реклама почала працювати. Як бачимо, цьому етапу передує дуже детальна робота, яка зазвичай виконується або самим замовником, або спеціалістом.

    Процес налаштування фіду даних для Google Merchant Center починається з підготовки детальної інформації про кожен товар з вашого асортименту.

    Перш за все, вам необхідно зібрати наступні дані по кожній позиції:

    1. Унікальний ідентифікатор або код товару в вашій системі (якщо є).
    2. Повна назва товару та його лаконічний опис, щоб покупці відразу розуміли, про що йдеться.
    3. Актуальна ціна та стан товару (новий, вживаний, знижка тощо).
    4. Інформація про наявність товару на складі.
    5. Якісні фотографії товару з кількох ракурсів.
    6. Додаткові характеристики та специфікації, які можуть бути важливими для покупця при виборі (колір, розмір, матеріал тощо).

    Зібравши всю цю інформацію, вам потрібно буде систематизувати її у форматі, який вимагає Google. Зробити це можна самостійно або за допомогою спеціальних плагінів/модулів для вашої системи керування магазином. Чим точніше і детальніше ви заповните фід даними про товари, тим більш релевантно і привабливо вони будуть відображатися в Google Пошуку та Google Шопінгу для покупців.

    Поширені запитання

    Які найчастіші помилки при створенні фіду даних?

    процес створення фіду даних для Google Merchant Center може видатися трохи заплутаним, особливо коли робиш це вперше. Одна з найпоширеніших помилок, з якою стикаються інтернет-магазини – це неповні або неточні дані про товари. типовою проблемою є некоректні або застарілі ціни та дані про наявність товару. Нічого так не роздратовує клієнта, як побачити гарну ціну в Google, а потім дізнатись, що товару насправді немає в наявності або ціна вже змінилась. Тому життєво важливо регулярно оновлювати фід, щоб ціни та наявність відповідали реальності. Саме тому, участь замовника реклами в цьому процесі є обов’язковою, адже саме він зможе надати точні дані.

    Як оновлювати фід даних?

    Фід даних потрібно регулярно оновлювати, щоб відображати будь-які зміни у наявності товарів, цінах або характеристиках. Це може бути зроблено вручну або автоматизовано за допомогою API.