В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
Ми на зв'язку!
Аудит рекламних кампаній Google Ads
До мене часто приходять клієнти на просування сайту, які вже мають налаштовані рекламні кампанії в Google Ads, але їх результати не задовольняють очікування у кількості лідів до витрачених коштів. В чому може бути причина та чи варто продовжувати вкладати бюджет? Часте питання до мене і моєї команди. Це відбувається з різних причин – неправильно обрані ключові слова, недосконалі налаштування таргетингу, невідповідні бюджети або ж проблеми з самим оголошенням. Варто брати до уваги і сезонність та загальний попит. Моя задача зі спеціалістом – провести аудит цих кампаній, щоб визначити доцільність їх продовження.
Що входить в аудит рекламних кампаній Google Ads?
Аудит рекламних кампаній Google Ads включає повний аналіз ключових та стоп слів, оцінку якості оголошень, перевірку налаштувань таргетингу та оцінку бюджету для забезпечення його цільового використання. Також проводиться аналіз сторінок, на які веде реклама. На основі отриманих даних надаються конкретні рекомендації та, за необхідності, залучається спеціаліст для налаштування нових кампаній або коригування існуючих.
Навіщо потрібен аудит?
Аудит рекламних кампаній Google Ads необхідний для виявлення слабких місць та можливостей для оптимізації, що дозволяє підвищити ефективність реклами, знизити витрати та збільшити рентабельність інвестицій. Також досить часто потрібен і для того, щоб виявити найбільш відповідний канал трафіку та цільових заявок. Додатковим вивченням являється і дослідження того, як опрацьовується заявка в середині компанії.
Що робити з результатами?
В першу чергу – впроваджувати зміни та розподіляти кошти на рекламні канали. Проведення аудиту незалежним спеціалістом дає можливість побачити можливості та направити туди зусилля, визначити нові цільові аудиторії та регіони.
Що перевіряємо?
- Релевантність ключових слів
- Налаштування таргетингу
- Якість тексту оголошень та посадкових сторінок
- Відповідність рекламних оголошень ключовим словам
- Ефективність використання бюджету (вартість за клік, вартість за конверсію)
- Показники продуктивності
- Налаштування рекламних розширень
- Дотримання політик та вимог Google Ads
Ретельний аналіз результатів аудиту рекламних кампаній Google Ads є критичним для прийняття обґрунтованих рішень щодо оптимізації стратегії, розподілу бюджету та підвищення загальної віддачі від інвестицій в рекламу.
Як часто слід проводити аудит рекламних кампаній Google Ads?
Рекомендується проводити повний аудит як мінімум, один раз на 3 місяці. Адже навіть найкреативніша реклама має здатність знижувати свою ефективність. Проте окремі аспекти, такі як ефективність ключових слів та показників, потрібно відстежувати щомісяця або навіть щотижня для своєчасної оптимізації.
Як визначити, чи потрібно оновити текст оголошень під час аудиту?
Високий показник відмов чи низький показник конверсій можуть вказувати на те, що текст оголошень потребує покращення для підвищення релевантності та привабливості. Також це сигнали до того, що є якийсь фактор, який заважає отримувати з трафіку заявки. Необхідно це вивчати.
Які рекламні кампанії ми перевіряємо – наших клієнтів чи нові?
Під час аудиту рекламних кампаній Google Ads ми перевіряємо як існуючі кампанії наших поточних клієнтів, так і нові кампанії потенційних клієнтів.