Написати мені

    В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
    Ми на зв'язку!

    Аналіз конкурентів в інтернеті

    Перед запуском роботи над проєктом seo аналіз конкурентів у Гуглі є ключовим етапом дослідження проєкту в галузі SEO, контекстної реклами, ASO та інших напрямків. Під час вивчення цієї інформації ми отримуємо повну картину того, що відбувається в ніші товару або послуги. Часто аналіз конкурентів допомагає виявити не тільки вже відомих конкурентів, а й нових гравців на ринку, які можуть бути сильними суперниками. Це особливо важливо, якщо вони активно просуваються онлайн, але не мають суттєвої присутності в офлайн сегменті.

    Збір семантики конкурентів

    Аналіз даних допомагає доповнити семантичне ядро специфічними словами, які можуть застосовуватися для деяких видів товарів і послуг і бути точками входу для нової цільової аудиторії. Ми аналізуємо на скільки ключ відповідає запитам користувача і на скільки вони опрацьовані в інтернеті. У разі контекстної реклами аналіз ключових слів і оголошень конкурентів може допомогти виявити найбільш релевантні запити.

    Аналіз конкурентів у видачі

    Аналіз конкурентів у пошуковій видачі SERP (Search Engine Results Page) є критичним елементом успішної стратегії SEO. Цей аналіз дає змогу зрозуміти, які сайти та сторінки конкурентів посідають провідні позиції в пошукових системах на основі зібраних раніше пошукових запитів. У результаті цього аналізу ми отримуємо цінні дані та інсайти, які допоможуть оптимізувати свій контент, скласти нові технічні завдання і спрямувати стратегію просування, щоб досягти вищих позицій у пошуковій видачі.

    Як ми проводимо дослідження конкурентів?

    Використання внутрішніх онлайн-інструментів та залучення спеціалістів з різними компетенціями є нашим золотим стандартом для ефективного та комплексного підходу до роботи в галузі цифрового маркетингу, SEO та веб-розробки. Така синергія дає змогу максимально оптимізувати кожен аспект проєкту. Так, наприклад SEO-фахівець займається структурою та аналізом, розробник відповідає за технічні аспекти вебсайту або застосунку, взаємодію користувача з сайтом або застосунком перевіряє UX-дизайнер. Усі дані аналізуються WEB-аналітиком і разом із командою формується загальна стратегія розвитку бізнесу.

    Що входить в аналіз сайту конкурентів?

    Під час проведення ми досліджуємо:

    Структуру сайту
    Ключові слова
    Цільові сторінки та контент
    Посилальний профіль
    Мета теги
    Представленість бренду в соціальних мережах
    Загальну стратегію просування
    Видимість сайту в SERP

    Аналіз конкурентів – це не лише інтегральна частина нашої співпраці, а й самостійна послуга, яку ви можете замовити незалежно від просування сайтів. Цей важливий етап дослідження надає цінні інсайти та стратегічні рекомендації, які допоможуть вам ефективніше конкурувати у вашій ніші.

    Навіть більше, аналіз конкурентів може бути періодичним завданням, включеним у наші великі послуги просування. Постійний моніторинг діяльності конкурентів допомагає адаптувати вашу стратегію і залишатися на передових позиціях у пошукових системах та інших каналах маркетингу.

    Що таке комплексний аналіз конкурентів?

    Це дослідження і виявлення нових учасників ринку, які пропонують аналогічну послугу або товар. Першим і найважливішим етапом є виявлення кола компаній, які необхідно вивчити. Далі залежно від необхідних параметрів і цілей проводиться аналітика представленості компаній в онлайн просторі. Це може бути як вивчення всіх діджитал каналів, так і тільки аналіз у Google. Головне, що всі ці дані допомагають отримати повне уявлення про ваш ринок і конкурентне середовище.

    Де замовити аналіз конкурентів

    Замовити аналіз сайту в пошукових системах можна у нашої команди. Якщо ми починаємо співпрацю і беремо ваш проєкт у роботу, аналіз конкурентів уже включений у наші завдання.

    Скільки коштує SEO аналіз конкурентів

    При замовленні просування така послуга вже включена в пакет. Однак можна замовити це дослідження як самостійну послугу. Ціна базового дослідження, яке вже можна застосовувати для стратегії просування починається від 100 у.о.