Просування вашого бізнесу в інтернеті – це відповідальне завдання, що вимагає уваги не тільки до послуг і продуктів, які пропонує компанія, а й включає роботу над розкручуванням імені та бренду. Це те, що підвищує довіру і прискорює шлях клієнта по створеній воронці продажів.
Сайт – один із головних інструментів, який має бути не тільки бездоганно розроблений, а й з’являтися у вашого клієнта в потрібний час перед очима. Експертність і здатність вирішити тематичний запит майбутнього клієнта – відчуття, яке має виникати у відвідувача інтернет-ресурсу.
Комплексне просування бренду компанії – завдання, що досягається через внутрішню і зовнішню оптимізацію, а також підвищенням впізнаваності та голосу бізнесу. Це як робота зі структурою сайту, з унікальністю контенту, зі згадуванням бренду авторитетними джерелами, так і відгуками реальних клієнтів. Все це ми прописуємо в загальній стратегії просування.
Розвиток і просування бізнесу відбувається в кілька етапів. Загалом, це комплексна послуга, в якій ми виділяємо ключові напрямки діяльності компанії та просуваємо їх, а також виокремлюємо необхідність підвищення обізнаності клієнтів щодо бренду та його цінностей. Основні етапи, які ми проходимо разом з клієнтом включають:
-
Заповнення брифа
Дуже важливий етап. Чим більше інформації ми отримаємо від вас на старті, тим точніше зможемо зробити пропозицію і надалі розробити наш план робіт.
-
Визначення цілей і бюджету
Щоб очікування від роботи були виправдані, необхідно визначити бюджет, з яким є сенс виходити в просування в ніші.
-
Аудит
Проводимо аудит сайту, виявляємо помилки, складаємо тз для фахівців.
-
Формуємо семантичне ядро
Збираємо ключові слова, які можуть бути шляхом клієнта до вашого бізнесу.
-
Вносимо зміни в структуру сайту
На підставі аудиту і зібраних ключових слів, можливо, буде потрібно змінити розділи, створити нове меню або інші структурні елементи і сторінки.
-
Робота з конкурентами
Попередню роботу проведено на початку, проте може знадобитися більш глибокий аналіз.
-
Написання контенту для сайту
На підставі технічних завдань ви самостійно або за допомогою нашої команди створюєте необхідний контент для сайту.
-
Складання докладного плану лінкового профілю сайту
Складання докладного плану лінкового профілю сайту
-
SEO оптимізація сайту
Робимо внутрішні налаштування для коректного сприйняття сайту пошуковою системою.
-
Просування бренду в інтернеті
Окреме завдання, для якого також виокремлюємо ключові слова, посилюємо позиціювання бренду із заявленою тематикою ніші та експертності.
-
Аудит перших результатів
Постійно моніторимо як будь-які зміни впливають на відвідування сайту цільовою аудиторією, їхню взаємодію та шлях до здійснення конверсії.
корпоративного сайту?
Просування локального бізнесу
Збільшення прибутку
Репутація компанії
Залиште свої дані
сайту порівняно з іншими типами сайтів?
Сео просування бізнесу це насамперед робота над сприйняттям бренду компанії. Як і при просуванні сайтів товарів і послуг приділяється увага внутрішній, зовнішній і технічній оптимізації.
Однак довіра до бренду і побудова лояльних відносин з відвідувачами формується також через просування корпоративного блогу. Загалом, серед важливих завдань ми можемо виділити:
-
Експертний матеріал
Статті, огляди, матеріали – весь контент, який розміщується на сайті, має бути унікальним і відображати знання компанії про той продукт, який вона представляє. Відвідувачі повинні знаходити відповідь на своє запитання.
-
Зручність користування сайтом
Можливість швидко знайти інформацію або зв’язатися з компанією формує лояльність клієнта до бізнесу.
-
Просування сайту у своїй ніші
Асоціація бренду зі своїми продуктами – головне завдання, яке допоможе не тільки отримати шанувальників, а й реальних клієнтів.
Перш ніж замовити seo-просування корпоративного сайту, необхідно визначити головні цілі та очікування. Це відбувається під час спілкування та під час заповнення брифу. Це допомагає нам сформувати і зробити найбільш вигідну пропозицію для співпраці. Загалом, кожен проєкт проходить кілька етапів у роботі. Основні з них:
- Аналіз конкурентів
- Технічний і контентний аудит
- Впровадження аудиту
- Налаштування лінкування
- Пошук і розміщення посилань
- Написання текстів
Просування корпоративного сайту, як і інших видів інтернет-ресурсів, вимагає часу і точного виконання технічних завдань, які можуть створюватися під час такої роботи. Необхідно враховувати, що навіть найменші зміни на сайті мають бути проскановані пошуковою системою, перш ніж це вплине на видачу. Якщо у вашого бізнесу є сезонність – просування необхідно починати мінімум за 3 місяці до такого періоду.
-
3 місяці
Для невеликих сайтів, у низькоконкурентній ніші.
-
6 місяців
Середній період, щоб основні ключі почали з’являтися в ТОП.
-
9-12 місяців
Більшість висококонкурентних запитів у ТОП. Ведеться робота над посиленням позицій.
- Компанії по заміні замків
- Компаніі по ремонту електроніки
- Інтернет-магазин кави
- Інтернет-магазин кавового обладання
- Сайт хімчистки
- Сайт салону краси
- Сайт туристичного агентства
- Сайт компанії трансфера
- Сайт кафе
- Сайт юридичних послуг
- Виробник електроніки
- Сайт торгової електричної компанії
- Бренд кавового обладнання
На початку роботи над SEO просуванням проєкту вкрай важливо отримати повне уявлення про поточну ситуацію. Для цього ми проводимо технічний і контрольний аудит, у результаті яких стають зрозумілими обсяг трафіку, контрольного профілю і потенційні можливості, які можуть бути втрачені. Аналіз конкурентів також відіграє важливу роль, оскільки дає змогу порівняти поточні дані з показниками конкурентів. Це допомагає розробити коректну стратегію і визначити необхідні результати, яких потрібно досягти. Важливо вивчити переваги та їхні слабкі місця конкурентів, щоб визначити власні переваги та будувати на них свою стратегію. Далі на основі зібраної інформації ми розробляємо список технічних завдань і створюємо план по роботі з посилальним профілем. Весь процес SEO просування заснований на детальному аналізі та плануванні, щоб досягти максимальних результатів.
Корпоративні сайти відрізняються від інших більшим акцентом на репутації проєкту, а також зростанні експертності. На відміну від сайтів локальних послуг чи магазинів, слід робити акценти і на просування блогу, розповідаючи клієнтам чим компанія може допомогти. Також, ми робимо контрольний план розміщення статей, оглядів та інтерв’ю на популярних локальних ресурсах, наприклад, місцевих ЗМІ, з метою отримання реферального трафіку.Скільки коштує просування корпоративного сайту
Вартість просування залежить від безлічі факторів, а особливо від конкуренції в ніші. Насамперед проводиться вивчення конкуренції, для того щоб затверджений бюджет був реальним для досягнення топових позицій за ключовими запитами. З кожним клієнтом ми працюємо індивідуально і завжди знаходимо найбільш вигідний варіант співпраці. Бюджет на просування складається з оплати послуг seo команди, а також витрат на копірайтинг і посилання. Вартість просування корпоративного сайту стартує від 380 уе.
Вартість просування залежить від безлічі факторів, а особливо від конкуренції в ніші. Насамперед проводиться вивчення конкуренції, для того щоб затверджений бюджет був реальним для досягнення топових позицій за ключовими запитами. З кожним клієнтом ми працюємо індивідуально і завжди знаходимо найбільш вигідний варіант співпраці. Бюджет на просування складається з оплати послуг seo команди, а також витрат на копірайтинг і посилання. Вартість просування корпоративного сайту стартує від 380 уе.
В основі просування корпоративного сайту лежить прагнення до збільшення впізнаваності бренду в онлайн-середовищі та зростання брендового трафіку. Для досягнення цієї мети часто потрібен розвиток за різними каналами, як-от соціальні мережі (SMM), контекстна реклама (PPC), email-маркетинг та інші. Комплексний підхід до просування дає змогу максимізувати результати та забезпечити ефективну рекламну кампанію. Ми готові взяти на себе повне управління вашим проєктом і розробити комплексну рекламну стратегію для досягнення максимальних продажів. Це охоплює створення та оптимізацію рекламних кампаній, управління контентом у соціальних мережах, створення ефективних email-маркетингових кампаній та інші заходи, необхідні для залучення цільової аудиторії та збільшення конверсій.
Для того, щоб клієнти дізналися про існування бренду та бізнесу, необхідно розуміти свою цільову аудиторію, а також бути з нею поруч, коли виникає потреба у вирішенні завдання, яке може вирішити компанія. Це все вирішує корпоративний сайт, який є онлайн представництвом, що працює цілодобово. Також важливо якісно прокачати свій бренд, щоб пошукові системи правильно ранжували результати пошуку під час запиту, пов’язаного з ім’ям або брендом.
Головна мета корпоративного сайту – це ефективне представлення компанії, її місії, цінностей і діяльності перед цільовою аудиторією. Корпоративний сайт має містити інформацію про компанію, її історію, досягнення та цілі. Також це ресурс, на якому має бути представлена інформація про товари та послуги. Це може включати описи, характеристики, переваги та ціни. Завдання – переконати відвідувачів у якості та корисності пропонованих продуктів. Важливо надати відвідувачам можливість зв’язатися з компанією. Це може бути через контактну форму, телефон, адресу офісу або електронну пошту. Розділ новин і блогу дає змогу компанії ділитися свіжими оновленнями, подіями, корисною інформацією та експертними думками. Це допомагає утримувати відвідувачів на сайті та показує активність і експертизу компанії в галузі.
Такі сайти необхідні кожній компанії, яка хоче розвивати своє ім’я в інтернеті та заявляти про своє лідерство в певній сфері діяльності. Корпоративні сайти є невід’ємною частиною іміджу та стратегії розвитку великих компаній. Вони дають змогу компаніям представити свою діяльність, продукти та послуги широкій аудиторії, залучити нових клієнтів і встановити довіру серед потенційних партнерів та інвесторів. Для середнього та дрібного бізнесу – такі сайти можуть бути важливим інструментом для створення присутності в інтернеті, залучення клієнтів і конкуренції з великими гравцями в галузі. Так, наприклад розкрутка сайту малого бізнесу може знадобитися, якщо є завдання підвищити видимість бізнесу в онлайн-середовищі, в якому є компанії різних обсягів і досвіду.
Необхідно провести аудит на відповідність зручності користувача. Для цього, необхідно повністю зрозуміти шлях клієнта і пройти його на своє сайті. Усі виявлені помилки, труднощі та зайві дії мають бути відкориговані або спрощені. Також потрібно визначити основні посадкові сторінки, які приносять найбільше відвідувань і є точкою входу потенційного клієнта в бізнес.
На відміну від сфери E-Commerce, корпоративний сайт може не продавати прямо послугу або товар. Проте інформація, яку він знайде на такому сайті, може сприяти подальшій співпраці, покупкам або інвестуванню. Відвідувачі на сайті можуть ознайомитися з історією компанії, її досягненнями та принципами. Також, часто на корпоративних сайтах розміщуються посилання на соціальні мережі, де компанія активна. Це дає змогу відвідувачам стежити за оновленнями компанії, отримувати додаткову інформацію, брати участь у дискусіях і підтримувати взаємодію з брендом. Загалом, корпоративний сайт слугує важливим інструментом для встановлення контакту, надання інформації та формування позитивного враження про компанію.
Насамперед необхідно скласти точні цілі та метрики, які відстежуватимуть результат. Далі необхідно визначитися з напрямком розкрутки сайту і збору семантичного ядра. Відштовхуючись від нього і аналізу конкурентів, потрібно скласти стратегію просування, контрольний план, необхідні темп і бюджет. Після цього, слід провести первинну оптимізацію і попрацювати зі структурою сайту.