В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
Ми на зв'язку!
Аналіз лінкового профілю є важливою складовою в оптимізації пошукової видимості веб-сайту. Він дає змогу зрозуміти, як інші сайти пов’язані з цим ресурсом і які посилання ведуть на нього. Під час цього завдання ми проводимо як аналіз посилальної маси нашого клієнта, так і аналіз зворотних посилань конкурентів.
Насамперед ми вивчаємо, на скільки релевантними є лінки заявленій тематиці сайту. Дивимося їхню якість, динаміку зростання посилальної ваги або навпаки зменшення кількості, авторитетність кожного домену, на якому є посилання на сайт.
Як відбувається аналіз посилального профілю сайту?
Ми проводимо такий аудит перед тим як проєкт заходить у роботу і частину завдань виконуємо на постійній основі. Адже, наприклад, контрольний аналіз сайту клієнта і конкурентів – це дані, які допомагають нам тримати руку на пульсі подій і дій усіх, хто перебуває в ТОП.
Список лінків
За допомогою спеціальних інструментів ми збираємо посилальний профіль необхідного сайту.
Перевіряємо динаміку
Дивимося з якою періодичністю були проставлені посилання, чи є підозра на різке зростання низькоякісних лінків. Також, регулярний аналіз посилань на сайт допомагає попередити і виявити можливі негативні практики, як-от контрольний спам або небажана участь у мережах взаємних посилань.
Вивчаємо якість
Тут ми вивчаємо авторитетність кожного домену, якість контенту, його унікальність і локальність. Важливо, щоб у кожному посиланні був використаний відповідний анкор текст. Це покаже пошуковій системі, що ви уважно підходите до вибору якірного тексту і створення зв’язків між ресурсами.
Вивчаємо конкурентів
На підставі списку конкурентів, ми вивчаємо які ресурси вони найчастіше використовують, з якою періодичністю та обсягом. Це може включати аналіз популярних каталогів сайтів, майданчиків для розміщення статей або пресрелізів, блогів і форумів.
Пишемо план і бюджет
Подивитися посилання конкурента означає вибудувати і для себе стратегію розвитку лінкового профілю відповідно до всіх дій усіх учасників ніші. З огляду на дії кожного з них, ми можемо зрозуміти з якою швидкістю, обсягом і бюджетом необхідно працювати, щоб був результат. Усе це ми детально прописуємо й озвучуємо клієнту.
Результат від виконаної роботи
Аналіз зовнішніх посилань
У результаті у нас готовий документ для вивчення і роботи, щоб усі посилання сайту зробити якісними і релевантними.
Виявлення небажаних посилань
Це лінки з нерелевантних сайтів або сайтів, які можуть бути самі під фільтрами і мати низьку репутацію. На підставі документа, складеного на основі аналізу, ми ідентифікуємо такі лінки і вживаємо заходів для їх видалення.
Лінкове просування сайту
Після проведеного аналізу у нас з’являється свій власний план, який допоможе в загальній стратегії SEO просування.
Розуміння стратегії конкурентів і їхнього бюджету є важливою частиною розроблення ефективної стратегії розвитку проєкту в Google.
Наша команда проводить комплексний аналіз конкурентів у напрямках, що вас цікавлять, або в обраній ніші. Ми допоможемо вам отримати інформацію про кількість посилань у конкурентів, їхню динаміку, оцінити приблизний бюджет, який вони виділяють на посилання, і зрозуміти, скільки вам потрібно інвестувати, щоб займати лідируючі позиції у своїй ніші.
Шляхом аналізу конкурентів ми зможемо виявити їхні стратегії і тактики просування, а також визначити їхні сильні і слабкі сторони. Разом з цим ми бачимо який контент і якого виду використовується в ніші, що дає більший результат і конверсію від потенційних клієнтів.
Як замовити аудит посилань
Посилальний аудит входить у комплексну послугу SEO просування. Однак можна замовити її і як окреме завдання для вашого проєкту.
FAQ
- Як скласти план і бюджет на лінкове просування?
Перш ніж приступити до цього завдання, необхідно точно визначити семантичне ядро сайту і провести роботу як з вашим сайтом, так і з ресурсами конкурентів. Це дасть розуміння ситуації в ніші й орієнтовної вартості посилального профілю кожного сайту, який перебуває в ТОП.
- Як дізнатися лінковий профіль конкурента?
Для цього необхідно провести аналіз за допомогою спеціальних програмних інструментів. Перед цим, необхідно точно визначити список конкурентів, щоб проведена робота мала вплив на загальну стратегію виведення сайту в ТОП.