Написати мені

    В даний час ми проводимо на сайті технічні роботи та продовжуємо працювати над вашими проектами.
    Ми на зв'язку!

    Аналіз лінкового профілю є важливою складовою в оптимізації пошукової видимості веб-сайту. Він дає змогу зрозуміти, як інші сайти пов’язані з цим ресурсом і які посилання ведуть на нього. Під час цього завдання ми проводимо як аналіз посилальної маси нашого клієнта, так і аналіз зворотних посилань конкурентів.

    Насамперед ми вивчаємо, на скільки релевантними є лінки заявленій тематиці сайту. Дивимося їхню якість, динаміку зростання посилальної ваги або навпаки зменшення кількості, авторитетність кожного домену, на якому є посилання на сайт.

    Як відбувається аналіз посилального профілю сайту?

    Ми проводимо такий аудит перед тим як проєкт заходить у роботу і частину завдань виконуємо на постійній основі. Адже, наприклад, контрольний аналіз сайту клієнта і конкурентів – це дані, які допомагають нам тримати руку на пульсі подій і дій усіх, хто перебуває в ТОП.

    Список лінків

    За допомогою спеціальних інструментів ми збираємо посилальний профіль необхідного сайту.

    Перевіряємо динаміку

    Дивимося з якою періодичністю були проставлені посилання, чи є підозра на різке зростання низькоякісних лінків. Також, регулярний аналіз посилань на сайт допомагає попередити і виявити можливі негативні практики, як-от контрольний спам або небажана участь у мережах взаємних посилань.

    Вивчаємо якість

    Тут ми вивчаємо авторитетність кожного домену, якість контенту, його унікальність і локальність. Важливо, щоб у кожному посиланні був використаний відповідний анкор текст. Це покаже пошуковій системі, що ви уважно підходите до вибору якірного тексту і створення зв’язків між ресурсами.

    Вивчаємо конкурентів

    На підставі списку конкурентів, ми вивчаємо які ресурси вони найчастіше використовують, з якою періодичністю та обсягом. Це може включати аналіз популярних каталогів сайтів, майданчиків для розміщення статей або пресрелізів, блогів і форумів.

    Пишемо план і бюджет

    Подивитися посилання конкурента означає вибудувати і для себе стратегію розвитку лінкового профілю відповідно до всіх дій усіх учасників ніші. З огляду на дії кожного з них, ми можемо зрозуміти з якою швидкістю, обсягом і бюджетом необхідно працювати, щоб був результат. Усе це ми детально прописуємо й озвучуємо клієнту.

    Результат від виконаної роботи

    Аналіз зовнішніх посилань

    У результаті у нас готовий документ для вивчення і роботи, щоб усі посилання сайту зробити якісними і релевантними.

    Виявлення небажаних посилань

    Це лінки з нерелевантних сайтів або сайтів, які можуть бути самі під фільтрами і мати низьку репутацію. На підставі документа, складеного на основі аналізу, ми ідентифікуємо такі лінки і вживаємо заходів для їх видалення.

    Лінкове просування сайту

    Після проведеного аналізу у нас з’являється свій власний план, який допоможе в загальній стратегії SEO просування.

    Розуміння стратегії конкурентів і їхнього бюджету є важливою частиною розроблення ефективної стратегії розвитку проєкту в Google.

    Наша команда проводить комплексний аналіз конкурентів у напрямках, що вас цікавлять, або в обраній ніші. Ми допоможемо вам отримати інформацію про кількість посилань у конкурентів, їхню динаміку, оцінити приблизний бюджет, який вони виділяють на посилання, і зрозуміти, скільки вам потрібно інвестувати, щоб займати лідируючі позиції у своїй ніші.

    Шляхом аналізу конкурентів ми зможемо виявити їхні стратегії і тактики просування, а також визначити їхні сильні і слабкі сторони. Разом з цим ми бачимо який контент і якого виду використовується в ніші, що дає більший результат і конверсію від потенційних клієнтів.

    Як замовити аудит посилань

    Посилальний аудит входить у комплексну послугу SEO просування. Однак можна замовити її і як окреме завдання для вашого проєкту.

    FAQ

    Перш ніж приступити до цього завдання, необхідно точно визначити семантичне ядро сайту і провести роботу як з вашим сайтом, так і з ресурсами конкурентів. Це дасть розуміння ситуації в ніші й орієнтовної вартості посилального профілю кожного сайту, який перебуває в ТОП.

    Для цього необхідно провести аналіз за допомогою спеціальних програмних інструментів. Перед цим, необхідно точно визначити список конкурентів, щоб проведена робота мала вплив на загальну стратегію виведення сайту в ТОП.