У рамках цієї роботи ми аналізуємо весь сайт на дублі сторінок, метаописів і контенту. Тут можуть бути виявлені повторювані тексти на кількох сторінках, зображення, описи. Вирішується ця проблема створенням редиректів або проставленням атрибутів canonical. Буває й так, що доводиться закривати частину контенту від індексації. У будь-якому разі всі рішення ухвалюються індивідуально щодо кожного сайту.
Технічні проблеми сайту шкодять просуванню сайту в цілому. Тому перед тим, як запустити сайт у просування, ми разом з розробниками дивимося кожен ресурс з технічного погляду. На цьому етапі виявляються різні проблеми. Це можуть бути і биті посилання (404 сторінки), і вихідні посилання на інші ресурси, і помилки в коді. Також ми дивимося на швидкість завантаження сайту, як одного з ключових сигналів Гугл, і аналізуємо, які чинники можуть її збільшити. За результатом аналізу ми складаємо технічне завдання для вашого розробника. За необхідності наш розробник також або наш розробник вносить правки.
URL сайту, який сприймається і легко читається, є також важливим фактором ранжування сайту. Це деталь, на яку часто не звертають уваги як розробники, так і власники сайтів під час приймання та навіть багаторічного користування сайтом. Однак приведення в коректний вигляд URL є базою, з якої починається просування. Після аналізу всіх урлів ми пишемо технічне завдання для розробника.
Перед тим як запустити сайт у просування, найважливішим є знайти і скласти ключові слова, за якими сайт буде представлений в інтернеті. Тут ми беремо до уваги бачення замовника, але орієнтуємося і на аналіз конкурентів та нішу загалом. На цьому етапі ми складаємо повний пакет запитів, які будуть своєрідним мостом між клієнтами і сайтом. Далі відбувається розбивка по сторінках, що просуваються, для максимального охоплення тематики. У підсумку ми отримуємо цілий документ, який аналізуватиметься і доповнюватиметься під час усього подальшого просування сайту.
Мета-теги - це найважливіша частина інформації, яка дає розуміння пошуковим системам, про що йдеться на кожній сторінці сайту. Якісно складені теги title і description - це фундамент усієї подальшої роботи. Тому вкрай важливо займатися цим питанням, щойно сайт почав свою роботу або ж потрапив до нас у просування.
За результатами розробленого семантичного ядра ми прописуємо унікальні мета теги і вносимо правки для всіх сторінок для відсутності дублювання.
Також для великих сайтів (інтернет магазинів/блогів/новинних ресурсів) - ми складаємо і впроваджуємо автоматичну генерацію мета тегів по сайту для отримання максимального ефекту від просування.
Якісний контент - це цінний фактор, який дає зрозуміти як пошуковим роботам, так і вашим майбутнім клієнтам, що сайт відповідає заявленим ключовим словам і здатний вирішити питання відвідувача. Крім того, що вся інформація на сайті має бути унікальною, вона має ще й відповідати пошуковому інтенту користувача. Саме потрібний контент на сайті зможе заманити відвідувача, утримати увагу і допомогти здійснити необхідну дію на сайті. Для різних сайтів ми прописуємо різні вимоги до контенту. Так, наприклад, seo оптимізація інтернет-магазину, а саме робота з контентом, починатиметься з якісної подачі опису товарів і розділів, а також логічного шляху покупки. Сео оптимізація лендінгу в рамках контенту проводитиметься з усією інформацією, яка приведе майбутнього клієнта до заявки або купівлі послуги. Загалом, весь контент має бути спрямований на зручність користувача і ясність.
На цьому етапі на підставі створеного списку ключових слів ми пишемо технічне завдання для дизайнера, копірайтера і контент-менеджера.