CPA (Cost Per Action) — вартість за дію. Це модель онлайн-реклами, за якою рекламодавець платить тільки за конкретну дію користувача: покупку, реєстрацію, підписку, заповнення форми тощо. Це один із найпопулярніших показників ефективності реклами, особливо в performance-маркетингу.
З яким показником аналізується CPA:
- CPA (Cost Per Action). Аналізується у зв’язці з CR (Conversion Rate) — показником конверсії.
Пояснення:
Якщо CR (Conversion Rate) низький, а CPA високий — значить, користувачі не виконують цільову дію, і потрібно оптимізувати сайт або рекламу.
Якщо CR високий, а CPA низький — це ідеальна ситуація: реклама працює ефективно.
Також CPA часто аналізують разом із ROAS (Return on Ad Spend) або LTV (Lifetime Value), щоб зрозуміти, чи реклама окупається.