glossary - get_post_type()

Поведінкові фактори

Поведінкові фактори — це дії користувачів на сайті, які показують, наскільки їм цікавий і зручний ваш ресурс. Пошукові системи, зокрема Google, аналізують ці дії, щоб зрозуміти, чи варто показувати сайт вище у результатах пошуку.

Це те, як відвідувачі поводяться на сайті:

– скільки часу вони проводять на сторінці,

– чи переходять на інші сторінки,

– чи швидко закривають сайт,

– чи повертаються знову,

– чи натискають на кнопки, заповнюють форми тощо.

Приклади важливих поведінкових факторів:

– Показник відмов (bounce rate): чи залишає користувач сайт одразу, не зробивши жодної дії.

– Середній час на сайті: чим довше — тим краще.

– Глибина перегляду: скільки сторінок переглядає користувач.

– CTR (Click-Through Rate): як часто користувачі натискають на сайт у результатах пошуку.

Google бачить, якщо люди активно користуються сайтом — значить, він корисний і релевантний, і може підняти його в рейтингу.

Опишіть свій запит
і ми зробимо для Вас
пропозицію

Напишіть мені, щоб бути в ТОП

    • icon-google-partner
    • icon-google-analytics
    • icon-google-ads-color